Частина 183

4 0 0
                                    

У центрі Павільйона Відкровень знаходилася кругла платформа, на якій було вигравіровано формацію, яка чимось нагадувала діаграму. Тієї миті, коли вона на неї піднялася, спалахнуло біле світло, ніби вона активувала якийсь механізм. Перед нею з'явилося щось, схоже на три частково обрізані кам'яні кубики, утворені світловими завісами, і, якщо постаратися, на них можна було розрізнити візерунки. На першому кубику було схематично зображено Дракон, на другому – Фенікс, а на третьому – Цілінь.

Схоже, кожен із них відповідав якійсь із рас.

Чжу Яо не могла не поглянути на простір, що залишився порожнім, у найдальшому правому кутку, де зараз дуже повільно піднімалася світлова завіса, утворюючи четверту частину. Однак цей кубик так і залишився чорнильно-чорного кольору, ніби в нього сіла батарейка, він виглядав тьмяним і темним. Малюнок на ньому теж був ледь помітний. У Чжу Яо з'явилося слабке передчуття, що саме там має бути місце для Черепахи.

- Молодша сестра, - Шао Бай підвівся поруч із другою частиною кубика зі світлої завіси і помахав їй руками. - Підійди, вклади руку всередину, і все буде зроблено.

- Я зможу отримати спадщину, лише засунувши всередину свою руку?

Шао Бай кивнув головою.

– Так і є, не бійся.

Чжу Яо зовсім не очікувала, що процедура виявиться настільки простою, і відразу сунула всередину свою лапу. Усі присутні Фенікси затамували подих, з хвилюванням очікуючи побачити, який другий атрибут зможе закликати перший Фенікс, який народився з яйця у клані Фенікса.

Кілька хвилин по тому.

Нічого не трапилося...

"Мм, швидше за все, цій штуці потрібно ще трохи часу".

Через півгодини.

Цілковита тиша...

Можливо все тому, що вона якось неправильно простягла руку. Тож вона ще раз змахнула рукою.

Через годину.

Повіяв холодний вітер.

Чжу Яо:

- ...Другий старший брат.

- Мм.

- А я справді можу ось так отримати цю вашу спадщину?

- ...Так.

- Я не вчений чоловік, не бреши мені.

- ...

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now