За кілька сот кілометрів, у Палаці забутих богів.
Аапчхі!
Вень Юй голосно чхнув! Чи може бути так, що його дружина, котра давно померла, знову думала про нього? Їхнє спільне життя було надто коротким, і непомітно минуло кілька сотень років. Здавалося, вона все ще нагадує себе. Дотягнувшись до пояса, він натомість схопився за порожнє повітря.
А? Його сумка для зберігання, здавалося, була...
Стародавній Предок, повернися швидше!!
Небо над цим континентом було надзвичайно величезним. Двоє йшли вперед чотири години, перш ніж змогли хоч трохи розглянути людські постаті. Підійшовши ближче, вони зрозуміли, що ці постаті були ще схожі на птахів. У всіх тут були гігантські крила, прикріплені до спин, то білі, то чорні, а також крила, пофарбовані яскравим кольором, таким, як жовтий або червоний. Кожен із них був неповторний. Коли вони летіли в небі, вони були схожі на зграю величезних птахів, однак коли вони приземлялися на землю, ці крила зникали без сліду.
Щоб не дати себе викрити, дівчатам довелося пересуватися лише пішки.
У міру того, як вони йшли далі, кількість людей-птиц зростала, і нарешті можна було розрізнити слабкий силует міста. Місто було величезне, з нескінченним потоком жителів, які снують назад і вперед і створюють гучну атмосферу. Коли двоє дівчат увійшли до міста, вони спочатку розділилися, щоб дізнатися про артефакт. Проте, весь день провівши в обережних розпитуваннях, вони не змогли знайти жодної людини-птаха, яка б знав про це.
«Чжу Яо, я думаю, що це місто просто надто велике. Здається, ми не зможемо швидко знайти нічого тут». Ін Ло кілька разів зітхнула. Тоді, коли вона активувала друк, вона пам'ятала, що містичний артефакт упав десь тут. Проте з того часу минуло стільки років, місто змінилося, і вона не могла тепер точно сказати, де це було. «Це неможливо згадати» журилася вона...
Чжу Яо зупинилася біля міської брами. «Ін Лу, ти пам'ятаєш, як виглядав кожен із п'яти містичних артефактів?»
"Звичайно!" Адже вона особисто їх запечатала.
Один із них був шматок нефритової таблички?»
Вона кивнула головою. "Правильно! Звідки ти знаєш?"
«На цій нефритовій табличці було вигравіровано два слова «Блакитне місто»?»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...