Частина 79-80

10 0 0
                                    

Після ретельного аналізу та скрупульозного дослідження дій Великого майстра Цзи Mo, нарешті, дійшов висновку. Можливо, він відчував, що цього ще недостатньо? Поточна репутація старійшини Сой Соус ще не досягла рівня, на який він сподівався? Звичайно, якщо порівнювати з Великим майстром, який займав перше місце у світі культивації, досягнень старійшини Сой Соус нині дійсно не вистачало, щоб привернути його увагу.

Чим більше Цзи Мо думав про це, тим більше запевняв себе, що так воно і є. Він мовчки вирішив використати всі можливості, і навіть якщо вони не нададуться, він сам створить цю можливість для збільшення впливу старійшини Сой Соус у майбутньому.

Тому, коли Чжу Яо, чиї рани були зцілені лише нещодавно і яку безжально лаяв її власний майстер, повернулася до своєї кімнати, її голова закружляла від усієї купи документів, що стосуються справ Секти, які приніс туди Ван Сюйчжі.

"Якого біса, що сталося з обіцянкою безтурботного життя старійшини?"

Число загиблих духовних рослин та кількість лікарських інгредієнтів, використаних Горою Медицини, кількість талісманів, створених на Горі Талісмана, і навіть кількість духовних звірів, народжених на Горі Приборкання Звірів? Чому саме їй знадобилася цим займатися? Вона ж не знала, як народити цю дитину!

- Старша сестра Чжу Яо? - Ван Сюйчжі з занепокоєнням подивився на Чжу Яо, яка вже готова була рвати на собі волосся. - З тобою все гаразд?

- Хо-хо, а я здається тобі нормальною? - З гіркою усмішкою відповіла йому Чжу Яо. Все це просто неможливо було зробити. Вона неодмінно має обговорити це з Цзи Мо, зрештою, на неї і так покладено тяжку місію з порятунку цього світу.

- Я чув, що ти була поранена два дні тому, - сказав Ван Сюйчжі, трохи нерішуче і трохи винувато дивлячись на неї. - Вибач. Я тільки сьогодні дізнався, що тебе відправили до такого небезпечного місця.

Чжу Яо обернулася до нього і закотила очі.

- Навіть якби ти дізнався про це раніше, хіба зміг би хоч щось змінити? - Рішення про відправку рятувальної експедиції приймали практики Душі, що зароджується, і, природно, практик стадії Ядра Душі не знав про це.

- Якби я дізнався про це, то нізащо не дозволив би старшій сестрі Чжу Яо так ризикувати, - гаряче сказав Ван Сюйчжі. Первісне Сіре Місто належало єретичним практикам, хіба воно могло спокійно відпустити її туди?

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now