Частина 85-86

8 1 1
                                    

Ймовірно, відколи Сяо І дізнався про існування Духа Дерева, він просто не міг від нього відмовитися. Незважаючи на те, що він позбувся деревної жили, йому хотілося заволодіти самим Духом. А причина, через яку він був не проти одружитися з Лін Лун, полягала в тому, що, найімовірніше, він добре її знав.

І все ж він потай зв'язався з Жуй Юй. Ні, навіть швидше, коли він повернувся до секти, у нього вже було все розплановано. Він збирався отримати Дух Води, але несподівано усвідомив, що Дух Дерева був у руках Чжу Яо. Так що він просто схопив її, маючи намір отримати обоє Духа разом.

Але вона вже відпустила Дух Води, і Фен І особисто бачила це. Але, судячи з погляду Сяо І, він, здається, думав, що Дух, як і раніше, в руках Чжу Яо. Може, Фен І не розповіла Сяо І про той випадок?

- І навіть не сподівайся, що хтось прийде тебе рятувати.

"Що він має на увазі?"

Сяо І холодно посміхнувся:

- У день твого зникнення кілька практиків-єретиків проникли до Секти Стародавніх Гір. І хоч вони всі були полонені, дивно, що Сой Соус – старійшина Гори Приборкання Звірів – безвісти пропав. Як гадаєш, що подумають люди?

Чжу Яо широко розплющила очі. "Чорт, цей дрібний..."

Він задумав звинуватити її у співпраці з практиками-єретиками!

- Тож... ніхто не прийде врятувати тебе. Або навіть швидше вони прийдуть сюди, щоб убити тебе! Зрадника, який зв'язався з єретиками!

"Твою ж наліво! Я напевно хочу закусати його до смерті!"

Жуй Юй схопила Чжу Яо за волосся і пригрозила:

- Якщо в тебе ще залишився розум, віддай зараз свої скарби. За це я дарую тобі швидку смерть.

- Я вже відпустила Дух Води і Дух Дерева, - чесно зізналася Чжу Яо, - якщо ви мені не вірите, можете запитати у Фен І, вона особисто це бачила.

Сяо І був вражений, на його обличчі було написане здивування. Але потім, подумавши, він запитав, ніби повіривши їй:

- Тоді що щодо твого незвичайного скарбу для захоплення тіла?

Чжу Яо засміялася:

- Його я теж у тебе вкрала?

Такі голосні слова. А насправді він просто хотів вкрасти її речі, чи не так? І завжди вважає себе правим. І навіть об'єднавшись із Жуй Юй, він все одно вірив у свою абсолютну правоту.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now