Простеживши за напрямом її погляду, він з цікавістю глянув на них. Тут же все зрозумів і почав пояснювати:
– Нині дрібний товстун Чжао є особистим учнем Гори Зброї. У нього справді добрий талант, але він надто неспокійний і для розвитку покладається на таблетки. Хоч він і зміг важко сформувати Ядро душі, але воно все ще нестабільне. Цікаво, як шановний Цзи Юань дозволив йому вирушити до Тасйолука.
- А що щодо тієї особи? - Чжу Яо трохи спантеличено вказала на дівчинку на ім'я Лу Ча.
– Це Лу Ча, особистий учень на Горі Медицини. Подвійні духовні жили - Вогню та Землі. Сформувала Ядро задовго до дрібного товстуна Чжао, - у голосі Сюйчжі почулися нотки похвали. - Я чув, що лорд Гори Медицини планує заручити її з дрібним товстуном Чжао. Але офіційно ще цього не озвучували, а дивлячись на поточну ситуацію...
Ван Сюйчжі замовк, але Чжу Яо і так зрозуміла. "Так ось що насправді відбувається. Тепер ясно, чому дрібний товстун так липне до неї". У секті було не так вже й багато практикуючих разом пар, хоча у майстра секти, здається, була дружина. Але зараз вона усамітнилася в тренуванні, і вирощувала душу, що зароджується, так що Чжу Яо не мала можливості з нею перетнутися.
Включаючи її, в їхній групі складалося десять осіб, п'ять із яких були дівчатами. Одним із лідерів групи був учень Гори Медицини, звали його Чень І, і він був на стадії парагону Ядра. Він порахував присутніх і, переконавшись у тому, що ніхто не загубився, повів групу до лісу.
- Ходімо!
Ван Сюйчжі потяг Чжу Яо, і вони пішли слідом за ним. Чжу Яо час від часу поглядала на Сяо І, що йшов неподалік. У її сні Сяо І сам знайшов Дух Дерева, а значить, в цей момент він був зовсім один. Вона вирішила уважно за ним спостерігати.
Сяо І, схоже, помітив її погляд і, розвернувшись, обдарував її, напевно йому здалося, елегантною усмішкою. Чжу Яо від цього мало не задихнулася, і її мало не вирвало.
Звичайно, справа була не в тому, що він був виродком. Просто, коли він усміхнувся, слово "BUG" зігнулося разом із м'язами обличчя. Як у порядного співробітника технічної підтримки, у неї відразу виникло бажання залатати його обличчя!
Слідом за цією його усмішкою Чжу Яо відчула спрагу вбивства. Виходила вона від наступних за ним дівчат-практиків. Їхні очі були сповнені наміром зжерти її живцем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantastikПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...