Коли Чжу Яо кинулась у ліс, туди вже набрало повно людей з різних кланів і сект. Раніше вона таки трохи переживала, побоюючись, що такий величезний натовп людей, що оточив це місце, може створити деякі неприємності її майстру. Проте, діставшись туди, вона зрозуміла, що дарма хвилювалася.
Забудьте про те, щоб прорватися всередину, ці люди не могли навіть наблизитися до формації, що виблискує блискавками. Варто було комусь хоч трохи наблизитися до неї, як його миттєво вражало блискавкою, перетворюючи на обвуглену подобу людини. Таким чином, цьому величезному натовпу залишалося тільки здалеку дивитися на плаваючий у небі високий палац.
Чжу Яо та Лінь Сян привітали майстри секти, а потім мовчки приєдналися до натовпу людей із Секти Блакитного Парасольки.
- Майстер секти Лінь, серед усіх сект у Секти Блакитного Парасольки найбільше учнів та талановитих людей, - чоловік середніх років підійшов і звернувся до майстра Секти Блакитного Парасольки. - Це місце також було виявлено учнями з вашої Секти Блакитної Парасольки. Мені цікаво, чи не знаєте ви способу увійти туди?
На обличчі Лінь Юя з'явився складний вираз. Спочатку ці руїни з'явилися у володіннях Секти Блакитного Парасольки, і їм було дуже неприємно вже від того, що сюди у пошуках скарбів без жодного попередження вторглися люди з різних кланів та сект. Тепер же, чи варто їм усвідомити, що у них немає жодної можливості увійти в це місце, вони захотіли, щоб Секта Блакитного Парасольки попрацювала за всіх і виявила ініціативу? Він залишився зовсім незадоволеним поведінкою цих сект.
- Мої вибачення, майстер секти У, - він люб'язно посміхнувся. - Якби ми знали якийсь спосіб проникнути в це місце, чи стали б ми чекати досі? Хоча я чув, що Секта Сутності Піднесення прибула цілих два дні тому, щоб дослідити це місце, тому, як мені здається, ви повинні були встигнути краще за нас ознайомитися з цим місцем.
Майстри Секти Сутності Піднесення здивувало те, як обернулася їхня розмова, а заразом він виявив, що його суперник також не знає способу прорватися через цю формацію. Не кажучи вже про те, що співрозмовник, схоже, тепер ще більше насторожився щодо нього. Тож він більше не став пропонувати Секті Блакитної Парасольки виявити ініціативу, а натомість повернувся, щоб обговорити з рештою інші можливі способи вирішення цієї проблеми.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...