Її майстер насупився. Вона повернулася, щоб подивитись на підняту руку, а потім простежила за тим, куди вона вказує!
Чжу Яо підвела голову і подивилася на предмет у своїй руці.
Дідька лисого!
Змахнувши рукою, вона викинула посудину. "Це правда!"
Тільки тоді вираз його обличчя трохи пом'якшав.
Ха-ха! Справді стомливо мати майстра, який перебуває у сварці з лікарськими гранулами.
Чжу Яо зітхнула з полегшенням. Юй Янь раптово зробив крок уперед і притягнув її до своїх обіймів.
Перш ніж вона встигла відреагувати, її погляд був заблокований темною фігурою і її губи були сильно притиснуті. Знайомий запах миттєво наповнив її носа.
Ех!?
Чому вона раптом здобула благословення?
"Мас ..."
Саме тоді, коли вона збиралася заговорити, хтось уже увірвався в кімнату в знайомій манері, ніжний і повільний. Вона змушена була визнати, що хоча цей хтось і не був освічений в даному аспекті, його здатність вчитися була досить вражаючою.
Хоча вона і не розуміла, чому її господар поводиться так ненормально, якщо вона не може чинити опір, тоді вона повинна просто насолоджуватися цим!
(*╯3╰)
Нехай тоді благословення стане ще лютішим.
Маленький восьмий, який улаштувався в неї на голові і спостерігав за цією сценою: «...»
Може, йому варто ненадовго виїхати?
Чжу Яо була трохи пригнічена протягом усього дня, відчуваючи, що щось має статися. Навіть коли справа дійшла до торгівлі людьми... ах, до біса! Навіть коли справа дійшла до пошуку маленьких редисок, вона не могла підняти настрій на відповідний рівень, щоб зробити це якомога вдалим. Одного разу вона відчула ненормальні рухи духовної енергії всередині секти, її шосте почуття було більш ніж реальним. Ненормальна активність із духовною енергією була дуже очевидна. Якби не її могутнє божественне почуття, навіть вона не змогла відчути його. Єдине, що її справді турбувало, це те, що пульсації духовної енергії належали маленькому тирану.
Вона відчула, як її серце пропустило удар, вона розвернулася і полетіла назад у секту Несс Цезарі. Коли вона прийшла до печерної резиденції, де маленький тиран усамітнювався, там уже зібралося чоловік сім.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...