Летячи на своєму мечі, Чжу Яо повільно пішла за ним. Вона так і так планувала вирушити за Мо Сяньсянь до Хмарного Залу. Її майстер і Сезам усе ще перебували в пастці багатовимірного простору, і якби вона змогла знайти людину, яка напала на них у Божественному Палаці Блискавки, тоді з'явилася б можливість витягти їх швидше. Прямо зараз усі підказки вели до Мо Сяньсянь, тому Чжу Яо пішла за нею.
Проте вона не могла зробити це відкрито, оскільки її легко викрили б. Зрештою, ворог ховався у темряві, а вона була на відкритому місці. Нерозумно було б бити по траві, відлякуючи змію. Отже, вона хотіла зачекати кілька днів. Однак Гудан, її товариш по команді, був надто дратівливим.
На мить Мо Сяньсянь відчула розчарування. Як і очікувалося, він не збирався їй допомагати. Справді, скільки людей, які мали просте походження, було серед тих, хто піднісся до Божественного Царства? Як міг хтось простягнути руку допомоги через кілька її слів? Вона зітхнула і зібралася здатися.
Раптом пролунав гучний гуркіт дверей. Чоловік увірвався до кімнати. Він упав на землю і почав кататися по підлозі від болю.
Мо Сяньсянь була вражена, вона придивилася до людини.
- Це ти!
Це був той самий дух, який чіплявся до неї раніше. Коли вона була поранена і хотіла з'ясувати, хто стояв за всіма цими замахами, вона вдала, що її змогли схопити. Хто ж знав, що замість того, щоб упіймати на живця злочинця, вона виявиться врятована маленьким божеством, яке просто проходило повз?
Як старший дізнався про нього? Навіщо привів його сюди? Можливо, щоб допомогти їй? Невелика тінь надії промайнула в очах Мо Сяньсянь. Здається, старший був повністю безсердечним.
Як і очікувалося, люди дії зазвичай все доповнюють уявною інформацією, створеною у власних умах. Коли Чжу Яо вийшла, то просто помітила сплячого біля дверей Гудана і недбало штовхнула його ногою.
Слід визнати, що холодний вираз обличчя справді виявився корисним. Раніше Чжу Яо не могла вигадати, як змусити жінку розповісти інформацію про людей, які переслідують її. Як дізнатися, ким був чоловік, який з'явився у Божественному Палаці Блискавки. Але вона зовсім не очікувала, що навіть якщо не скаже жодного слова, ця жінка чітко пояснить їй всю ситуацію.
Зрозуміло, чому у її майстра часто був такий вираз обличчя, і не дивно, що майстер залу теж ним користувався. Мм... Наступного разу спробуємо нахилити обличчя на сорок п'ять градусів до неба.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...