Частина 181

4 1 1
                                    

Замість того, щоб бути з'їденою, вона воліла б померти. Чжу Яо почала боротися щосили. Однак дзьоб величезного птаха Рух виявився не менш міцним, ніж залізні кліщі, а коли вони повернулися в гніздо, птах посадив її в середині, між трьома пташенятами.

На мить Чжу Яо трохи стривожилась, чекаючи, коли три маленькі пташки накинуться на неї і демонтують її труп.

Ось тільки три лисі птахи, навіть не удостоївши її поглядом, зневажливо відтінили її вбік і кинулися в обійми великий Рух.

"Може, це тому, що на мені дуже мало м'яса? Ці птахи досить розбірливі".

Змахнувши крилом, велика Рух обняла трьох лисих пташок, приховавши їх під ним. Потім вона обернулася і витріщилася на Чжу Яо, ніби чогось чекала? Її очі зосередилися на ній, вона навіть навмисне опустила голову, щоб дивитися на неї на рівні очей.

"Е-е... Що вона намагається цим сказати?"

- Чи... - крикнув великий птах, дивлячись на нього з нахиленою головою і моргаючи своїми чорними, як виноградини, очима.

Чжу Яо завмерла. Мабуть, з її зором щось не так, правда? Чому вона відчувала обожнювання, що виливалося на неї з очей цього птаха?

Побачивши, що вона зовсім не реагує, великий птах видав жалібний крик. Своєю головою вона кілька разів легенько погладила її, ніби намагалася втішити.

У Чжу Яо раптово виникла смілива думка. Цей птах... вона ж не могла прийняти його за одного зі своїх дітей, чи не так?

Вона подивилася на свої голі курячі крильця, а потім глянула на трьох лисих пташенят під крилом у великого птаха Рух. Добре, вони були досить схожі.

Великий птах недовго сидів без діла. Не минуло й десяти хвилин, як вона загнала трьох своїх малюків назад у гніздо, а потім, змахнувши крилами, полетіла.

Три маленькі лисі пташки неохоче поплелися назад.

Перший штовхнув Чжу Яо, коли проходив повз.

Другий теж штовхнув Чжу Яо, коли проходив повз.

Коли з'явився третій, її вже відсунули від гнізда.

"Гей. Птахи в цьому гнізді явно схильні до дискримінації".

Ці три маленькі пташки майже не спілкувалися один з одним. Декілька разів безглуздо скрикнувши, вони заснули. Проте вже за кілька хвилин величезний птах повернувся, і в його дзьобі навіть щось бовталося. Паря над гніздом, вона відкрила дзьоб і... вниз полетіли чотири-п'ять сірих довгохвостих щурів!

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now