Частина 214-215

17 0 0
                                    

Лише опинившись на самому кордоні, Чжу Яо по-справжньому усвідомила, чим вирізнявся цей світ. Перед її очима стояв ліс, але він поділявся на дві частини. З одного боку був пишно-зеленим, а з іншого - старим і засохлим, ніби щось навмисне їх розділило, утворивши два зовсім різні світи.

Здалеку до неї вже долинали гучні гуркітливі звуки, що супроводжувалися постійними криками, що пронизували хмари. Інший бік лісу він був щільно забитий усілякими типами демонічних звірів, що заполонили половину всього горизонту. Нині вони відчайдушно билися за бар'єр.

Бар'єр був настільки величезним, що здавалося, ніби він перетинає весь цей світ, утворюючи величезний прозорий купол, який утримує в ізоляції всіх демонічних тварин. Вона зовсім не очікувала, що в цьому світі дійсно виявиться настільки величезний бар'єр, який захищатиме всю територію божественності. Навіть її майстер не міг би створити таку величезну формацію.

- Демонічні звірі ось-ось прорвуться, все, захищайте ядро ​​формації, - вона не знала, хто це прокричав, але, згідно з раніше затвердженим планом, члени різних сект відразу розлетілися, кожна у своєму напрямку.

Чжу Яо пішла за учнями Секти Блакитного Парасольки і одразу ж приземлилася у ближній частині лісу. Перед її очима з'явився цей прозорий бар'єр, а трохи далі попереду був гігантський демонічний звір, що відчайдушно б'ється об бар'єр. Насправді це був Звір восьмого рангу, що поглинає Землю, наземний демонічний звір, що володіє жахливою силою

- Приготуйтеся вступити в бій, - Сюань, який відповідає за командування Сюань, відразу ж наказав усім закликати зброю, уважно спостерігаючи за іншою стороною бар'єру.

Проте Чжу Яо дещо зацікавила ця формація. Це був перший раз, коли вона бачила настільки величезну формацію, і, як не дивно, навіть стоячи так близько до неї, вона не відчувала жодного потоку духовної енергії. Слід було чітко розуміти, що чим більша формація, тим більше їй потрібна духовна енергія. Що ж до тієї формації, яка охоплювала весь континент і духовну енергію якої не можна було виявити, наскільки талановитим мав бути експерт, який її створив, щоб таке стало можливим?

Хоча ця формація і була чудовою, під відчайдушним натиском Звіра, що поглинає Землю, з'явилися слабкі натяки на те, що той зможе прорватися. У спочатку прозорому бар'єрі почали збільшуватися тріщини, а стіна бар'єру навіть трохи прогнулася, начебто її пробурили.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now