Фа Ю випив три чашки води, перш ніж він нарешті зміг заспокоїтись і важко зітхнув. Коли Чжу Яо подумав, що він збирається продовжувати сваритися, він несподівано повернувся і подивився на неї з виразом «ти мотлох». З холодним тоном, сказав він. «Це сміття замінить посаду Майстра секти через три дні».
"А?" Яке сміття? Ця зміна в темі відбулася надто раптово, дайте їй трохи часу для заспокоєння.
«Я не знаю, який метод використав це сміття. Насправді вона спромоглася розбудити Духовного Ведучого. Фа Юй сказав із холодним поглядом.
«сміття», він мав на увазі провідну жінку. Куточок губ Чжу Яо смикнувся, і вона скромно запитала. Що таке Дух-Ведучий Звір?
Чи це був демонічний звір? Вона ніколи не чула про існування такого демонічного звіра.
«Звір-наставник – це звір-охоронець Духа Небесного Палацу». Фа Юй кинув «ти ідіот?» погляд.»Вон народжений як дев'ятий розряд, і після дорослішання може переміститися в десятий розряд. Доки воно проходить через блискавичну скорботу, вона може піднятися до Вищого Царства. Дух-Напрямний Звір може бути розбуджений тільки кожним поколінням Сект-Майстерів Небесного Палацу Небес, і вони укладатимуть контракти лише з Сектами-Майстерами.
«Лін Тянь не може розбудити Дух-Направляючого Звіра?» Чжу Яо спитав.
"Як це можливо!?" Фа Ю подивилася на неї. »Тяньтянь - істинний секта, майстер духовного небесного палацу. Однак Дух-Ведучий Звір живе в Небесній Глибокій Печері, і він вирветься зі своєї шкаралупи лише через сто років. Коли Тяньтянь був у Палаці Духовного Неба, цей звір усе ще був у своєму яйці! Це ще не близько до дня вилуплення, тому, звичайно, це не пробуджена сила. Хто знає, яким методом це сміття змушувало Духовного Наставника передчасно вириватися зі своєї шкаралупи?»
Що тут сталося? Чжу Яо, природно, не підозрювала особистість Лінг Тянь, інакше світ не звалився б після її смерті у сценарії, який їй показали. Вона турбувалася про те, за чим пішла жінка.
«Мій Тіантіан – справжній секта, майстер небесного палацу, справжня дочка долі! Що це в біса таке!? Фа Юй сказав само собою зрозуміле. Ніби він згадав деякі прекрасні спогади, він промимрив фрагментарно.» Тоді, коли моя Тяньтянь вперше потрапила до Палацу Духовного Неба, я знала, що вона найкраща у світі. Як можна порівняти з нею будь-яке інше сміття? Якщо інше сміття захоче виступити в ролі подушки для моїх ніг, я відчуваю, що мої ноги забруднюються, ви мене чуєте? Положення Духа Небесного Палацу Секти Майстра? Звичайно, вона заслуговує на краще в цьому світі. Інакше мені не треба було б бути уважним, щоб зашкодити моєму власному коханню, щоб подорослішати з нею. Якби не тому, що мені довелося заткнути рота цим старим чудикам і довести, що я гідний її, залишив би я її і прийшов би в таке безглузде місце, як ця секта Гранд-Халла, щоб стати Майстром сект чи щось ще? Ця людина тут хоче лише захищати, охороняти та спостерігати за нею кожен божий день...»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...