Чжу Яо відчувала, що цей світ був по-справжньому дивним. Хоча він також був одним із світів Нижнього Царства, це явно був не той світ удосконалення, в якому вона опинилася, коли її вперше перенесли до цього місця. Вона запитувала в оточуючих і з'ясувала, що ніякої Секти Стародавніх Гір тут не існувало.
А ще в цьому світі духи, які перетворювалися на демонів, були дуже поширеним явищем. Усі живі істоти могли вдосконалюватися і стати демонами, і як демони, і люди могли вдосконалюватися до божества. Однак вона ще не зустріла жодного демонічного звіра. Ліс, в якому вона прокинулася, був багатий на духовну енергію, тому в теорії він мав бути гарним місцем для проживання демонічних звірів. Тим не менш, їй не зустрілося навіть половини демонічного звіра за весь час її перебування там.
Не встигла Чжу Яо до ладу розібратися, в чому тут проблема, як прозвучало "Дінь!" і перед нею вискочило діалогове вікно.
Повідомлення
Ваш сценарій відправлено! Будь ласка, повірте!
[Отримати] або [Суд смерті].
Чжу Яо:
- ...
"Коли встиг змінитись спосіб відправлення сценарію? І що це за альтернатива "Суд смерті" наприкінці?"
Чжу Яо зітхнула, перш ніж натиснути кнопку для його отримання. Віконце змінилося, і на ньому з'явилися рядки написаних білим слів.
Повідомлення
З волоконною оптикою доставка сценаріїв ніколи не стане проблемою! Дорогий друже, будь ласка, залиште хороший відгук! Сценарій вже вирушає...
- ...
Вона думала, що, обравши варіант, одразу ж засне, бо колись завжди отримувала сценарії, що стосуються багів, лише уві сні. Однак цього разу вона залишилася бадьорком сидіти на стільці, лише в її голові раптово з'явилася велика кількість інформації. Причому вся вона була написана, без жодної картинки. Це почуття було схоже на миттєве прочитання цілої серії легких романів.
З отриманого сценарію вона дізналася, що...
Це справді було Нижнє Царство, але вона відрізнялася від знайомого їй світу вдосконалення. Практики у цьому світі ділилися на три типи: люди, демони та звіролюди. Відносини між ними також були дуже дивними. Люди-практики і демони тісно співіснували друг з одним, оскільки багато практики-демони приєднувалися до божественним сектам, створеним людьми-практиками, після набуття своїх людських форм. Можна було вважати, що вони любили одне одного.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...