- Минуло вже стільки років, і, нарешті, прийшов той, хто зможе прийняти мою спадщину.
Чжу Яо припустила, що цей дідок і повинен бути власником руїн, хранителем Духа Дерева. Але фізичного тіла у нього не було, тож він більше нагадував залишену колишнім власником частину душі.
- Майстер? Що далі робитимемо?
- Чекай і спостерігай.
Після його команди вона розпласталася на землі і прикинулася мертвою.
Сивий старець погладив бороду і проплив повз неї. Озирнувшись, він завмер у здивуванні.
- А чому тут троє?
Старий насупився. Схоже, він опинився у скрутному становищі.
- Ну тоді виберу з найкращими духовними жилами!
Спершу він глянув ліворуч, туди, де лежала Лу Ча.
- Подвійні жили Вогню та Землі. Хоч і гарна, але для мого мистецтва не підходить.
Наступним під погляд старого потрапив Сяо І, і в його очах промайнуло світло, а на обличчі здалося захоплення. Він оглянув його духовні жили, і в його погляді стало ще більше радості.
- Подвійні жили Дерева та Металу! Добре Добре. Дуже добре, - від радості його очі вже перетворилися на щілини, а "добре" він повторив аж тричі. Тепер настала черга Чжу Яо.
Чжу Яо вважала, що цей дід роздумує над вибором учня з найкращими жилами, якому він зможе передати свої навички і Дух Дерева.
За свої духовні жили вона хвилювалася. Зрештою, у неї вони були найкращими, Духовні Жили Блискавки.
Старий простяг руку до неї і оглянув її. Як і очікувалося, на його обличчі відбився шок.
- Блискавки...
Дід подивився на неї, а потім перевів погляд назад на Сяо І. Після чого він рішуче розвернувся і пішов до нього.
- Краще цього візьму.
"Якого!?"
"Що за упередженість?"
Чжу Яо не втрималася і схопилася на ноги.
- Якого хрону тоді за Духовними Жилами відміряв?
- Як... як ти лишилась у свідомості? - старий на мить здивувався і недовірливо глянув на Чжу Яо, що підскочила. - Не може бути. Як якийсь практик Ядра зміг витримати тиск моєї аури?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...