- Кхе-кхе. Молодша сестра, це новий учень великого майстра, - дивлячись на Юй Яня, який вже почав пускати жагу вбивства, Цзи Мо міг лише натякнути їй про те, хто приніс цього малюка і зовсім не мав наміру з ним розлучатися.
Хун Чоу на мить застигла. Вона обернулася подивитися на великого майстра, вираз обличчя якого виявився дуже похмурим. Не бажаючи її віддавати, вона міцно стиснула маленьку пельмешку у своїх обіймах
- То це учениця великого майстра. Цікаво, а як її звуть?
Юй Янь здивувався. Витративши деякий час на роздуми, він відповів:
- Прізвище у неї, звісно, Юй, як і в мене, а ім'я буде... Ер*(два), - зрештою, вона його друга учениця.
Пельмешка-Чжу Яо відразу ж відчула дике бажання подряпати йому обличчя: - "Сам ти другий! Уся твоя сім'я друга!"
– Хей. Малятко у мене в руках почала вередувати, - дивлячись на пельмішку, що махає ручками і ніжками, Хун Чоу стала ще сильніше любити її і, не втримавшись, поцілувала її маленьку щічку.
Чжу Яо, чиє обличчя обслинили:
- ...
- Але ця мала ще занадто маленька і, схоже, досі потребує молока. До речі, я нещодавно зловила духовного звіра, який дає молоко, так що я могла б годувати її. Чому б мені не допомогти великому майстру і не взяти її до себе на кілька років, поки та не виросте?
Юй Янь змахнув рукою, і маленька пельмешка випурхнула з рук Хун Чоу назад до нього, після чого холодно відповів їй:
- Немає необхідності.
Хун Чоу у розпачі зітхнула, але досі не мала наміру здаватися. Її очі заблищали, коли вона подивилася на цю малу:
- Дитина ще така маленька, їй досі потрібне молоко, щоб вирости.
Чжу Яо затремтіла. Вона повернула свою маленьку голову і притулилася до майстра. Зібравши всі свої сили, вона почала відтирати чужу слину зі свого обличчя. "У цьому світі так багато всяких дивних дядечків і тітоньок. Все ж таки з майстром буде безпечніше".
"Ее? Стривайте хвилинку. А хіба не майстер був тим, хто першим мене викрав?"
Юй Янь був дуже задоволений жестом довіри свого учня і, виправивши її маленьке вбрання, продовжив розмову з Хун Чоу:
- Якщо це так, то доставиш завтра цього духовного звіра на Гору Нефритового Лісу.
І не чекаючи, коли ці двоє відреагують, він відлетів назад на Гору Нефритового Лісу, тримаючи у руках свого нового маленького учня.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...