Юй Ян насупився, простяг руку, щоб потягнути за собою учня і, як завжди, сказав холодним голосом. «Уважно йди за своїм учителем».
У присутності вчителя Чжу Яо слухняно стала його маленьким хвостом і слідував за ним не відстаючи ні на крок. Чим далі вони йшли, тим спекотніше ставало повітря, і прохід ставав все крутішим. Пізніше їй довелося використати свої руки та ноги, щоб піднятися вгору. Навколо неї ставало дедалі більше розплавленої лави, що стікала по стінах. Чжу Яо слабо відчув, що попереду щось було, але, навіть пройшовши півдня, вони все ще не досягли кінця.
Раптом попереду почулися булькаючі звуки. Вони були схожі на воду.
Чжу Яо була вражена. "Що це?"
Юй Ян похитав головою. "Я не знаю. Здається, тут є особливе заклинання, що перешкоджає розкриттю мого божественного почуття. Іди за мною і проблем не буде».
«Чому нам треба йти саме тут?» Знаєте, скелелазіння дуже втомлює?
Юй Ян сповільнився і, схоже, щойно зрозумів цю проблему. За мить він сказав з суворим поглядом. «Чжу Яо, довірся своєму вчителю».
«...» Добре, адже ти вчитель! Я ж твоя учениця. Я мушу тобі вірити...
Моя дупа!
З темним виразом обличчя Чжу Яо подивилася на вогненно-червоний потік, що мчав до них.
"Майстер, цей лютий потік тече до нас, це лава, вірно?"
"Так."
"Що ж нам тепер робити?"
Юй Ян не відповів, натомість він просто взяв свого учня, розвернувся і швидко полетів у напрямку, звідки вони прийшли. За ним йшло море лави, яке стрімко мчало до них. Не дивно, що прохід, який вони пройшли, був покритий лавою, що конденсувала. Це місце було не проходом, а каналом, каналом, яким витікає лава.
Мабуть, цим шляхом вони йшли прямо до джерела.
Що сталося з обіцянкою, що все буде добре, якщо вона піде за своїм учителем? Що трапилося з обіцяною довірою? Чи може бути хоча б найбільший рівень довіри між учителем і учнем?
Серце Чжу Яо було у сльозах.
Її вчитель був не лише сліпим, а й дурним.
Юй Ян летів дуже швидко. Навіть у цьому вузькому просторі він в одне моргання залишив лаву позаду. За мить він прибув до виходу і негайно вилетів. Те, що обрушилося на них, було пекучою спекою, яка була навіть гарячою, ніж раніше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...