Під її пильним поглядом обличчя дрібного сопляка залилося фарбою, і він почав трохи заїкатися.
- У будь-якому разі, ти до мене доторкнулася... Тато сказав, що чоловік у таких випадках повинен взяти на себе відповідальність... Так що я прийму її! Ще по дорозі сюди я вирішив, що якщо мене виберуть, то обов'язково візьму тебе з собою!
Це спантеличило Чжу Яо ще сильніше. Чи не має на увазі сопляк... Той випадок, коли вона відшмагала його дупу, так? Через те, що вона торкнулася його дупи, він вирішив взяти на себе відповідальність? На мить вона втратила дар мови. "Дрібний шмаркач такий молодий, а вже з такою діркою в голові. Чи знають про це його батьки?"
- У будь-якому разі, я нізащо не залишу тебе! - затупав ногами шмаркач, виглядаючи ще незручніше. Чжу Яо раптом відчула, що хоче його подразнити.
- Гаразд, а що б ти робив, якби тебе не вибрали?
Дрібний шмаркач завмер у здивуванні. Почухавши ріпку, він надув губки, ніби був незадоволений її недовірливим ставленням.
- Якби не обрали, я все одно б узяв на себе відповідальність. Коли виросту, обов'язково візьму тебе за дружину, - поки Чжу Яо не могла зрозуміти, як поводитися, він підняв свою голову і, дивлячись на неї, додав. – Як наложницю!
"Катись до біса! Я вже відчуваю, як сильно поб'ю тебе! Так сильно, що рідна мати не впізнає!"
Дрібний шмаркач ніби зрозумів, що вона розсердилася. Він розвернувся і рвонув геть, затесавшись серед дітей, що стояли на сцені, встигнувши дорогою обернутися і скорчити пику.
Чжу Яо, стиснувши кулаки, стерпіла. "Ну постривай, дрібний сопляк. Обіцяю, коли все закінчиться, я поб'ю тебе не до смерті". Вона зробила кілька глибоких вдихів і заспокоїлася. Коли вона подивилася вниз, їй здалося, що черга лише збільшилася, хоча, за ідеєю, мала б уже зменшитися. Та й дітей, які залишилися стояти на сцені, як і раніше, було небагато.
Навіть рахуючи шмаркача, їх і десяток не набереться. Схоже, що діти, які мають духовні жили, були вкрай рідкісні. За грубими розрахунками навіть одного зі ста не набереться. Серед них більшість – носії чотирьох та п'яти духовних жил.
Дивлячись на кулю, Чжу Яо не втрималася від цікавості. Вона не лише літає, а й колір може сама по собі змінювати. Коли її торкнувся голодранець, вона засяяла зеленим із золотистим, а коли її торкнувся шмаркач, вона почервоніла. Їй стало цікаво, якого кольору стане куля, якщо вона до неї торкнеться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...