Ін Ло усміхнулася, і вказала на басейн перед собою. Почала розповідати, що спочатку, біля басейну з'явився чоловік. Зараз він стоїть спиною до них обом, його одяг до пояса була знята, і вона милується чудовим виглядом його мідно-золотистої шкіри. Його фігура була досить високою, а верхня частина тіла виглядала як ідеальний перевернутий трикутник. В даний час, мабуть, він збирався зняти штани, оскільки пояс він уже витяг і поклав поруч.
Чжу Яо виразно чула, як Ін Ло прискорено дихає, обернулася і куточок її губ здригнувся. Вона мовчки простягла їй хустку. «Приклади, у тебе кров!»
"О!" Ін Ло механічно взяла його, але не розуміючи, що робить, почала витирати обличчя хусткою, розмазуючи кров по всьому обличчю.
Вона думала про те, чи залишилася в нього звичка не вдягати спідню білизну?
Чжу Яо похитала головою, дивлячись на цю фігуру з легкою зневагою.
На жаль, його постать була не такою високою, як у її вчителя.
Його шкіра була не така біла, як у її вчителя.
Його м'язи були не такими міцними, як у її вчителя.
Вона закінчила оцінку! Для Чжу Яо цей чоловік явно був не надто привабливим.
Просто задовольнила свою цікавість, нічого більше! Але ось дихання Ін Ло стало частішим, вона була перезбуджена. Чорт, ти ще почти слини пускати! Ти не просто дівчина, ти богиня найвищого рівня! Не будь схожа на німфоманку!
- Значить, він тобі подобається, чи здогадалася Чжу Яо?
Ін Ло не відповіла, вона була поглинута виглядом, що відкрився їй. Але коли тіло, на яке вони дивилися, занурилося у воду, і залишилася стирчати тільки його голова, вона обернулася і збентежено хихикнула.
Чорт, це справді був той майстер на ім'я Дін Чуньцю?
«Хіба він не є клан-майстром? Чому він не займається своєю роботою, а проводить час тут?
"Зараз перерва на обід", сказала Ін Ло із серйозним виглядом. «Цей басейн наповнений духовною енергією, і щодня він поринає в цю гірську воду на дві години».
"Звідки ти це знаєш?" спитала її Чжу Яо. «Ти краще зізнавайся, скільки часу пройшло з того часу, як ти вперше прокралася сюди, щоб подивитися на цього хлопця?
«Е-е...» Обличчя Ін Ло напружилася, і вона пробурмотіла це не важливо».
Неважливо?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...