Частина 93-94

11 0 1
                                    

Наступного дня рано вранці Чжу Яо вирушила шукати Цзи Мо, щоб поговорити з приводу Чистої Енергії Інь.

Чистою енергією Інь називали учнів з єдиною водною жилою. Оскільки основною властивістю водної стихії була доброта, практики з житловим водним духом мали здатність до зцілюючих мистецтв.

Якби ми розглядали умови онлайн-ігор, це був би природжений хілер. Але хілери у світі духовного розвитку не потребували груп і рейдів у данжі. Оскільки лікування в цьому світі полягало в тому, щоб передати частину своєї духовної енергії в тіло пораненого для лікування його ран. Цей метод був дуже швидким та надзвичайно небезпечним. Через конфлікт між п'ятьма елементами енергії, якщо в тіло хворого було поміщено невідповідну духовну енергію, то це, замість лікування, могло призвести людину до загибелі через відмову від власної духовної енергії.

Саме тому для рятувальної операції Фен І Цзи Мо обрав Чжу Яо, адже він думав, що в неї була така ж дерев'яна жила, як і у Фен І, і ніхто не заперечив цього. Їхня духовна енергія не конфліктувала б.

Але це правило не стосувалося жив водяного духу. Вода була спокійною і стабільною з усіх видів духовної енергії. Якщо тіло хворого поміщалася водна духовна енергія, вона не лише викликала конфлікт, а й зливалася з духовної енергією хворого.

Саме тому водні жили так віталися, але все це існувало й негативною стороною. Адже якщо духовна енергія може бути поглинена після поміщення її в тіло хворого, це означало, що вона забиралася у цілителя. Тому люди нерідко мали злі наміри щодо власників жив водного духу. Практикуючись у парі з учнем, який володіє водною енергією, можна було поглинати його енергію, піднімаючи рівень розвитку.

І люди, які передавали свою духовну енергію іншим, називалися печами. Більшість практиків, крім водної жили, були інші, отже під час передачі водної енергії іншому передавалися та інші види духовної енергії. Тому чим вище була спорідненість з водним духом, тим чистіша духовна енергія передавалася.

Небесні духовні жили були рідкісними, особливо небесні водні жили. З найдавнішої Ери практиків, які мають небесну духовну енергію, налічувалося менше ста. І всі вони або померли від рук інших практиків, або загинули під час передачі енергії.

Це і стало причиною, через яку Цзи Мо був у такій паніці, коли побачив, що його дочка мала жилу водного небесного духу.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now