Частина 145-146

8 0 0
                                    

Нарешті, розпочалися Великі Містичні Збори. Рано-вранці Чжу Яо вже відчула безліч присутніх іноземців на околицях Божественного Залу Блискавки. Спочатку вона планувала залишитись, сховавшись у своєму будинку. Проте її рішуче витяг Юй Цзінь, і вона була доставлена ​​до великої зали для допомоги.

Божественна Зала Блискавки була найзагадковішою організацією в Божественному Царстві, і ніхто точно не знав, скільки учнів полягало в ній. Крім того, вони рідко спускалися з гори, тому ніхто не знав, що насправді у Божественній Залі Блискавки лише троє людей. Люди, які заполонили гору, усі були створені Юй Цзінем. Вони були талісманами, які мали невелику кількість духовної свідомості. Якщо їх не вражало блискавкою, вони не набували своєї первісної форми, тому їх нелегко було відрізнити.

Але, зрештою, ворота відчинялися лише раз на десять тисяч років, і якби довкола стояли тільки люди з однаковими особами, як би реально вони не виглядали, інші все одно б все зрозуміли. Отже, Чжу Яо та її вчитель повинні були виступити як підкріплення.

Люди з інших континентів приїхали рано і довго чекали назовні. Формування, встановлене на межах Божественного Палацу Блискавок, було Формацією Дев'яти Відновлюваних Блискавок П'яти Елементів, і її міць була безмежною. Навіть Вища Божество не зможе неушкодженим пробратися всередину. Зазвичай формація була закрита, і лише Юй Цзінь з Юй Янем іноді відкривали її своїх битв.

Після того, як Юй Цзінь сказав кілька слів їм двом, він відчинив ворота формації.

Грозові хмари, які оточували Божественний Палац Блискавок, поступово розійшлися, відкриваючи натовп, що зібрався зовні. Після ретельної перевірки у небі зібралося п'ять різних груп людей. Кожна окрема група стояла осторонь один від одного, і між ними не було жодного зв'язку, не кажучи вже про будь-які форми привітання. Здавалося, стосунки між ними були не дуже добрими. Але... хіба не сказано, що континенту чотири? Чому п'ять груп?

Юй Цзінь знову активував свій акторський режим і перетворився на старого. Формація Дев'яти Відновлюваних Блискавок П'яти Елементів повністю розвіялася, але жодна з п'яти груп не зрушила з місця. Вони просто тихо стояли у повітрі.

Юй Цзінь глянув на створену за допомогою талісмана одягнену в рожеву ученицю, що стоїть збоку, і спокійно сказав:

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now