- Звідки ти це знаєш? - остовпів Лінь Ці. - Очевидно ж, що ти всього лише практик Ядра Душі, як ти змогла побачити мою справжню форму?
Куточок губ Чжу Яо смикнувся:
- Значить, ти – Цілінь?
Лінь Ці ще сильніше злякався і зміряв її поглядом, що оцінює.
- Як ти дізналася?
- Важко не здогадатися, чи ясно тобі? - обличчя Чжу Яо похмуріло. - Прошу, коли наступного разу вирішиш приховувати свою особистість, спочатку зміни своє ім'я, добре? - "Лінь Ці, Цілінь? Ти вважаєш увесь світ безграмотним, вірно?"
Та трохи раніше він самостійно у всьому їй зізнався!
У Лінь Ці витягнулося обличчя. З легким занепокоєнням він кинув погляд на І Лін, що лежить у нього за спиною. Побачивши, що та, як і раніше, долає вузьке місце і досі не вийшла з трансу, він зітхнув з полегшенням. Змахом руки він додав ще один шар до захисного бар'єру, який оточував її, а потім подивився на Чжу Яо.
- І що з того, якщо ти все дізналася? Ти образила Бога, і я не дозволю тобі жити в цьому світі, вираз його обличчя став холодним, а очі спалахнули червоним світлом.
- Хазяйко... - голова Сезама миттєво вкрилася потім. З перекрученим від болю обличчям руками він незграбно скастовав заклинання, і в ту ж мить навколо з'явилося кілька бурульок, що націлилися в неї. Однак навіть через довгий час вони так і не зрушили з місця. Раптом Сезам стиснув зуби, і з куточка його губ потекла цівка червоної крові. - Хазяйко, скоріше... йдіть звідси.
- Сезам! - Побачивши його таким, вона зрозуміла, що він не бажає на неї нападати. Сезама просто контролювали і тут Чжу Яо відчула, що щось не так.
Однак Лінь Ці, не давши їй як слід поміркувати, голосно сказав:
- Вбити!
Миттю ці бурульки, ніби стріли, відправлені в політ тятивою, полетіли прямісінько на неї. За своєю суттю це був щільний обстріл з усіх трьохсот шістдесяти градусів, що не мав на єдиного сліпого кута, в якому можна було б сховатися.
Чжу Яо миттю відступила, встановивши захисний бар'єр. Вона відчайдушно почала циркулювати духовну енергію, поширюючи її по всьому тілу, але навіть так їй ледве вдалося вистояти проти цих бурульок. Піднявши голову, вона побачила, що навколо Сезаму виникло ще більше бурульок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...