Частина 328-329

5 0 0
                                    

Миттєво лють, темрява і тиранічна аура, що виходить від тіла Фа Ю, повністю зникли. Навіть його почервонілі очі почали прояснюватись і блищати. Він стривожено підбіг, щоб обійняти Лін Тянь, його очі були сповнені занепокоєння.

«Тяньтяне, це ти? Ти все ще тут?" Він обережно підняв дівчинку Лін Тянь. Він здавався надто схвильованим, бо навіть його руки тремтіли. "Твоя душа не була захоплена!"

«Маленький Ю...» Лін Тянь приголомшено подивилася на нього, а потім схопила його у відповідь. «Я не завдав шкоди тій дамі з прізвищем Фань, вона не така...»

"Я знаю." Несподівано Фа Ю не став спростовувати її, а тільки енергійно закивав головою. Нахмурившись, ніби він щойно згадав, його обличчя почало похмуро спотворюватися. «Тільки з її обличчям вона наважується говорити, що воно нарівні з твоїм. Я просто хочу блювати від її потворності! Вона навіть наважується говорити, що ви близнюки, народжені однією матір'ю! Невже вона справді думає, що всі сліпі? Подумати тільки, непристойна жінка з розбещеними моральними принципами насправді наважується бажати посади майстра секти Палацу Духа!»

А?

Що сталося з обіцяною безмозкою фанатичкою головної жіночої ролі? Щось не так із цією вступною серією!

«Тяньтянь, не хвилюйся. З тобою нічого не станеться. Я допоможу тобі відновити становище майстра секти. Фа Ю негайно повернув до неї голову, повертаючись до того юнака з ясними очима.

«Тоді, раніше...» дівчинка Лін Тянь теж була приголомшена.

«Хоч однієї Фань Чжишань не варто боятися, сили, які вона має за спиною, дуже важкі, було б нерозумно боротися з ними в чоло. Ці мої слова раніше... я просто хотів завоювати її довіру, будь ласка... не гнівайся.» Фа Ю все пояснив. Згадавши все, що сталося в залі, він знову зобразив на обличчі огиду, ніби з'їв домашню муху.

Цей розвиток подій відбувався надто швидко, ніби на землю обрушився смерч. Лише подумати, цей Фа Ю насправді був подвійним агентом!

«Ах так, як ся маєш? Ти ж не постраждала, так?» Фа Ю з тривогою обійняв Лін Тянь і почав оглядати її. Він зупинився тут, а потім глянув туди. Зрозумівши, що вона чиста, без жодної подряпини, він зітхнув з полегшенням. Відразу ж після цього, ніби згадавши свої неналежні дії, він поспішно відступив на крок. «Тяньтянь... мені... мені дуже шкода. Я не хотів...» його вуха почали червоніти, ніби він був розгублений.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now