Частина 175-176

6 0 0
                                    

Гора, розташована позаду головної гори Клану Флюоресцентного Вітру, була найбільш багата на божественну енергію, за винятком Піка Світанку. На цій горі жили небагато елітних учнів, прийнятих різними лордами Атріуму клану.

Чжу Яо прибула туди рано-вранці, проте попрямувала не до майстра клану, а до іншої печерної резиденції, розташованої в центрі. Це місце було засаджене духовними рослинами, червоні квіти та пишні зелені верби з особливою елегантністю були сусідами. Божественна енергія, що наповнювала гору, теж ненабагато поступалася Піку Світанку. Чжу Яо по дорозі оглядалася на всі боки, поки не зупинилася перед великими нефритово-зеленими воротами, і тільки тоді зрозуміла, що на них була встановлена ​​печатка.

- Інь Сінь хоче зустрітися зі старшим братом Сюй, - прокричала Чжу Яо.

За мить нефритово-зелені ворота відчинилися. Але не встигла вона увійти, як їй назустріч вийшов чоловік у блакитному вбранні. Його обличчя світилося від захоплення, наче його дуже здивував її візит.

- Молодша сестра Інь?

Чжу Яо лише посміхнулася:

- Я ніколи не бувала в печерній резиденції старшого брата і, коли вже проходила повз, вирішила зазирнути на вогник. Адже я не заваджу старшому братові, чи не так?

- Звісно, ​​ні, - з теплою усмішкою м'яко відповів їй Сюй Ноянь. - Для молодшої сестри нормально бувати в моєму домі, я не смів на це сподіватися, хоч і завжди хотів. Навіть якщо зараз я тренуюся за зачиненими дверима, я просто не міг не вийти, щоб привітати молодшу сестру.

Звичайно ж, він знав, як вести розмови, і одразу ж наголосив, що відмовився від тренування за зачиненими дверима лише заради того, щоб побачитися з нею. На жаль, йому довелося перерватися, але вона ні в чому не винна!

- Молодша сестра, прошу, - Сюй Ноянь провів її у вітальню і особисто налив їй чашку чаю. - Молодша сестро, чому тобі раптом захотілося побачити свого старшого брата?

Чжу Яо поставила чашку із чаєм на стіл.

- Мама сказала, що батько призначив старшого брата своїм особистим наступником. Старший брат завжди був добрий, до того ж має найкращий талант у клані, тому вона хотіла, щоб я навчалася у старшого брата.

- Майстер клану надто високої думки про мене, - скромно обізвався Сюй Ноянь, проте його погляд уже почав спливати у бік Чжу Яо і в ньому засвітилася ніжність. - Цей старший брат дуже задоволений хоча б уже тому, що молодша сестра Інь нарешті змогла мене зрозуміти.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now