Частина 291

3 0 0
                                    

Чжу Яо просто відчула потік гніву, що палає в глибині її серця, обпалює настільки, що вона думала знищити все. Навіть спочатку білий блискавичний Фенікс повільно забарвлювався в червоний колір. Однак цей схиблений на культивуванні явно не сприймав її всерйоз. Хоча раптове зникнення цих кількох людей трохи вразило його, він просто був приголомшений на короткий час, перш ніж почав розв'язувати свої атаки.

Тиск напівбога миттєво ослаб, ніби він мав намір притиснути Чжу Яо до землі.

Однак...

Це було зовсім неефективно!

Чжу Яо все ще стояла прямо.

"Як таке можливо?" Його обличчя виражало крайню недовіру. Простий практик ядра азоту був справді здатний протистояти тиску напівбога.

Так званий "тиск" насправді був аурою, що вивільняється духовною енергією в тілі людини, тому чим вищий його розвиток, тим сильнішим буде тиск. І щоб поліпшити розвиток практикуючого, він повинен був поглинати духовну енергію, тому, ґрунтуючись на інстинктах практикуючого, він буде пригнічений страхом перед кимось, хто має ще більшу кількість духовної енергії, ніж його власна. В основному, крім придушення кількості духовної енергії, більша її частина була обумовлена ​​волею і страхом людини.

Однак зараз Чжу Яо була сповнена люті. Окрім бажання забити людину перед нею до смерті, вона практично не мала інших думок. Боїшся? Та до біса!

Блискавичний Фенікс, який був повністю забарвлений у червоний колір, видав довгий крик, перш ніж знову кинутися прямо на нього.

Чоловік на мить здригнувся, але потім перестав тиснути на неї ще дужче. Він закликав чорну змію, матеріалізовану форму його власного наміру меча і зустрів її атаку. Два наміри меча зіткнулися. Пісок і каміння злетіли у повітря, і вся плавуча гора почала гуркотіти. Зі стелі посипалися уламки каменів, і крізь щілини просочувалося світло зовні.

Чоловік насупився. Спочатку він думав, що легко впорається зі своїм супротивником. Забудь про те, що вона не боїться його тиску, те, що застав його зненацька, було наміром її меча, який насправді ніс таку велику міць.

Внутрішня частина плавучої гори була порожня від початку. "При такому величезному обуренні вже з'явилися ознаки колапсу ..." У голосі чоловіка почувся натяк на занепокоєння, тому що його тіло все ще знаходилося в калюжі крові. Якщо гора впаде, це безперечно вплине на нього. Він не мав вибору, крім як розділити частину своєї уваги на захист калюжі крові.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now