Дивлячись на десять ковдр, покладених поверх неї, які не давали їй навіть ворухнутися, Чжу Яо відчула себе вкрай незручно. Не тільки це, невідомо чому, але поруч стояв її майстер, спокійно тримаючи в руках одинадцяту ковдру, ніби збираючись остаточно притиснути її.
- Майстер ... - Чжу Яо перебувала в невеликій розгубленості. Це нова методика майстра на її побудку? «Маю сказати - тут ви перемогли.»
- Ммм - байдуже відповів Юй Янь. Ковдра в його руках безслідно зникла і виглядав він так, ніби - це не він чатував свого учня біля її ліжка протягом всієї ночі.
- Як самопочуття? - Запитав він і відразу ж потягнувся до її зап'ястя, маючи намір перевірити пульс.
Чжу Яо, якій було поставлене питання про ранковий інцидент з тітонькою миттю почервоніла до яскраво-червоного відтінку, але бачачи серйозний вираз обличчя її дізнавача, вона зібрала всю свою хоробрість і відповіла.
- Набагато краще - і ніби намагаючись довести свої слова, вона спробувала підвестися.
Підтвердивши відсутність відхилень у її пульсі, Юй Янь нарешті заспокоївся. Він прибрав свою руку і сказав їй, щоб вона більше відпочивала і не намагалася поки що вставати. Подивившись на небо, що вже світліло, він згадав про те, що його учень просив учора зробити їй сироп з коричневого цукру, так що він повернувся і попрямував на кухню.
- Майстер, зачекайте - Як тільки він обернувся, учень потягнув його за рукав. Юй Янь повернув голову і побачив обличчя свого учня-ідіота, на якому явно читався її намір розплакатися.
- Ви не можете витягти мене? Мене ковдрами придавило, не можу самостійно виповзти.
- ......
***
Через п'ять днів, тітонька пішла, як і належить за розкладом. Ці п'ять днів були чистими стражданнями. Відкладемо майстра, який проводив весь свій час за штопанням прокладок, навіть зазвичай тиха Гора Нефритового Лісу раптово пожвавішала. На гору щодня йшли нескінченним потоком учні, щоби принести коричневий цукор. Перед своїм відходом вони щоразу кидали на неї цікаві погляди. Відчувалося це так, ніби вже кожен у секті знав про те, що у неї тітонька в гостях.
Чаші з сиропом з'являлися на столі під час кожного прийому їжі. Після стількох випитих чашок, у неї вже від одного виду підступало почуття нудоти. Але зрештою, цей сироп робив її майстер, так що з цим нічого було не вдіяти, і вона щоразу спустошувала їх, стиснувши зуби. Тому, як тільки місячні минули, вона прямо і дуже ясно висловила майстру, що більше їй не потрібно, після чого, він нарешті припинив цю «отруйну годівлю».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasíaПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...