Цей Примарний Король був виключно лютий, але врешті-решт це була просто маріонетка, вирощена єретиком-практикуючим. Оскільки це була маріонетка, безперечно знайдеться нитка, яку можна розірвати, щоб зупинити все це. У Підземному світі це з'явилося через знищення прапора душі, але, доки воно було душею, його можна було звати. Їм просто треба було прямо поманити самого примарного короля, а потім запечатати його. Це було порівняно з оновленням нитки, що дозволяє контролювати маріонеток.
Однак це завдання міг виконати лише Ван Сюйчжі. Вона не мала матеріального тіла, і в ній не було жодної життєвої енергії. Будучи примарою, вона не могла поманити іншу душу.
«За хвилину я обмежу Примарного Короля і розпорошу міазму навколо його тіла». повідомила Чжу Яо.
Маленький слабак кивнув головою. Він витяг талісман і сказав з легким занепокоєнням. "Але... у мене тільки звичайний духовний талісман, тому я не зможу занадто довго його стримувати".
"Головне, притримай його на місці, а решту я постараюся вирішити сама". Найгірше, що може статися, так це те, що їй доведеться створити кілька формувань, щоб упіймати його в пастку.
Чжу Яо негайно виконала мистецтво, викликавши мільйони блискавок. В одну мить вся річка Забуття побіліла. Незліченні блискавичні промені випромінювали форми величезних драконів, і вони прямували прямо до Нескінченного Примарного Короля.
По-перше, блискавка була заклятим ворогом усього зла, не кажучи вже про примарного короля, істоту, яка несла величезну кількість енергії ян.
Примарний Король випустив ще страшніший рев. Його рев був надзвичайно пронизливим. Він ніс зловісну ауру, змушуючи Чжу Яо раптово відчути себе некомфортно. Вона постаралася заспокоїтись і зберегла своє мистецтво, коли вона змахнула блискавкою вперед.
Однак міазму була надто густою. Як тільки все розвіялося, міазма знову зібралася разом. Цьому не було кінця.
Чжу Яо стиснула зуби, збільшивши потужність блискавки, миттєво створивши блискавичну освіту. Потім вона зібрала енергію та вдарила долонею по землі. Поверхня землі миттєво заповнилася іскрами фіолетових блискавок, і за цим небо і земля були заповнені спалахами небесної блискавки.
Нескінченна міазму, що оточує Примарного Короля, у цей момент розвіялася.
"Маленький слабак!" Чжу Яо повернула голову та закричала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...