Чжу Яо просто не могла не підняти обличчя Е Цинцана, щоб краще його розглянути. Проте, перш ніж вона встигла простягнути руку, вона раптом відчула крижаний намір поруч із собою, після чого щось голосно тріснуло поряд із її вухами. Бар'єр, який вона побудувала, щоб протистояти небесним блискавкам, миттєво розлетівся на шматки.
Яскраві небесні блискавки заревіли, вразивши всіх трьох.
Чжу Яо, яка простягла руку: «...»
Перш ніж вона встигла зреагувати, вона відчула, як її талії щось торкнулося, а потім вона опинилася в обіймах того, хто також випромінював запах гару. З суворим поглядом Юй Янь застосував на нього та його дурного учня мистецтво видалення бруду, а потім спокійно створив нову формацію. Його обличчя було спокійним і зібраним, ніби людина, яка порушила лад раніше, була не вона.
Дивлячись на ученицю, яка все ще наполовину простягала руку і дивилася на Цинцана, він насупився. Він простяг руку, щоб взяти її за підборіддя, а потім з силою повернув її обличчя до себе, і був задоволений лише тоді, коли він був єдиною фігурою в її очах.Потім він повернув голову і, примружившись, глянув на невідому речовину збоку. Його холодна аура розтікалася на всі боки.
Невідома субстанція маленького Цана просто тремтіла, і холодний піт постійно капав з його чола. Хоча він не знав, що зробив не так, він невиразно відчував, що повинен зробити кілька кроків тому.
Однак наступної секунди він уже не міг продовжувати розмірковувати про причину, оскільки наступна небесна блискавка вже вдарила вниз. Не кажучи вже про те, що він не був у межах досяжності новоствореного формування!
————————————
За один день було знищено дві секти праведних божеств. Практично всіх учнів секти «Шелл» було вбито, і коли прибуло підкріплення, вся секта вже перетворилася на море крові. Більшість уцілілих перебували в заціпенінні, начебто пережили якийсь страшний шок. Навіть після того, як їх допитали по кожній деталі, люди з підкріплення не змогли зібрати все докупи, не кажучи вже про те, щоб знайти підказки про цей так званий єретик-напівбог. Більше того, це був ще не кінець. Коли натовп кинувся назад у секту Несс Цезарі, видовище перед ними приголомшило кожного. Секта Несс-Цезарі, яка передавалася у спадок понад тисячу сотень років, була знищена одного дня, просто зрівняна із землею. На щастя серед учнів не було серйозних жертв. Однак найсмішнішим було те, що люди, які врятували їх під час цієї події, були двома людьми, яких секта Несса Цезарі вигнала кілька років тому. На мить натовп із секти Несс Цезарі відчув у своїх серцях надзвичайний конфлікт.
Коли Чжу Яо поспішила назад, щоб зустрітися з сектантами, вона була вражена, побачивши, що окрім Ку Цзяна, Ку Ін також вийшов уперед, щоб вітати її. Втім, його обличчя було винятковим видовищем: воно то зеленіло, то блідло, ніби він не знав, як йому бути з цією колишньою маленькою войовничою тітонькою. Колір його обличчя продовжував змінюватися знову і знову. Навіть Чжу Яо не витримала та кинула на нього ще кілька поглядів.
«Дякую тобі, маленька войовнича тітонька, за твою допомогу.» Ку Цзян вклонився Чжу Яо.
«Буде краще, якщо ти зватимеш мене Чжу Яо.» Сказала вона, не подумавши. «Я більше не твоя маленька войовнича тітонька. Ти говориш так дивно.
Ку Ін був вражений, і навіть Ку Цзян, що стояв збоку, напружився. За мить він змінив свій спосіб звернення до неї. «Пані... Дякую Вам, Пані, за допомогу. Якби не ви, не тільки секта Несс Цезарі, я боюся, що весь світ сект божеств зіткнувся б з неминучою величезною бідою.
«Це всього лише дрібниця, не потрібно бути настільки чемним.» З усмішкою відповіла Чжу Яо.
Ку Цзян не встигав за чемною бесідою, ведучи Чжу Яо у внутрішній зал. Його намір закопати сокиру війни був однією з причин, через яку він вийшов, щоб привітати її, оскільки він хотів, щоб вона і Бай Чжіюань повернулися до секти Несс Цезарі. У нинішньому стані, коли їхній будинок був зруйнований, секта Несс Цезарі справді гостро потребувала такого захисника, як вона. Однак її колишні слова, очевидно, означали, що вона більше не збирається повертатися, тому, природно, у нього не було вибору, як залишити ці думки.
Коли Чжу Яо увійшла до внутрішньої зали, різні клани і секти вже були у великому сум'ятті, сперечаючись один з одним. Побачивши, що вона з'явилася, вони притихли на мить і вклонилися їй. Чжу Яо кивнула у відповідь, перш ніж попрямувати до найвищого ряду крісел, наслідуючи приклад Ку Цзяна. Проте цього разу їй більше не довелося стояти.
Хуа Лінь з ентузіазмом замахав на неї руками. "Старий друг. Сюди, сюди. Крикнув він, озираючись на всі боки. Зрозумівши, що вільних місць більше немає, він безцеремонно штовхнув ліктем напівбога-правителя ранньої стадії, що сидів праворуч від нього. «Гей, посунься.»
Цей напівбог-володар був вражений, ніби ніколи не думав, що такий напівбог-практик, як він, дивитиметься на нього з такою огидою. Його обличчя позеленіло від люті. Він повернувся, щоб подивитися на інших практикуючих напівбогів, і всі вони відвернулися, вдаючи, що нічого не бачили. Він не втримався і холодно пирхнув, а потім неохоче пересів на вільне місце біля столу.
"Тут є вільне місце, швидко, проходьте." Хуа Лінь безсоромно вказав на крісло, що тільки-но звільнилося, і покликав Чжу Яо. Практик, який щойно пішов, спіткнувся і мало не впав. Навіть якщо ти мандрівний практик, ти не маєш бути таким безсоромним!
Куточки губ Чжу Яо здригнулися. Не зважаючи на скривджений погляд практикуючого, вона сіла поряд із Хуа Лінем. Чому вона почувала себе так, ніби ненароком зібрала на собі кому ненависті?
«Єретики-практики точно збожеволіли. Лише цього дня вони наважилися відкрито напасти на секту Шелл та секту Несс Цезарі. Вони напевно нападуть на інші секти божеств найближчими днями. Якщо ця небезпека не буде усунена, я боюся, що секти божеств будуть неспокійні вдень і вночі. Обурено вигукнув практик душі, що зароджується.
«Хоч це так...» у когось, проте, була протилежна думка. «Єретики-практики завжди були розсіяні, поєднуючись із бродячими практиками. Їх надзвичайно важко виявити. Крім того, різні секти зазнали збитків від цього інциденту. Ми маємо зосередитися на відновленні наших сил».
Коли один із практикуючих почув це, він негайно спалахнув. "Зачекай хвилинку! Скільки нам ще чекати? Учні нашої секти Шелл — усі загинули від рук цих єретиків-практиків, коли прийде час помститися за них? Не кажучи вже про те, що практикуючі єретики, мабуть, зазнали певних збитків від цього інциденту, ми повинні використати цю можливість, щоб здобути перемогу.»
«Вірно, ситуація навколо ворогів незрозуміла, було б дуже нерозумно нападати на них зараз!» Інша людина піднялася, щоб заперечити. «Це має бути зрозумілим, якщо подивитися на стан справ у секті Шелл. Наші вороги були здатні завершити своє завдання та відступити ще до нашого прибуття. Це свідчить про те, що можливості практикуючих єретиків годі було недооцінювати.»
"Це розумно." Заговорила інша людина. «Раніше учень, який прийшов повідомити про цей інцидент, згадав, що серед них був практикуючий напівбог. Більше того, коли ми прибули, нам не вдалося побачити навіть одного єретика-практика. Хто знає, скільки ще практикуючих єретиків-напівбогів?»
«Однак, якщо ми не зробимо жодних дій зараз, я боюся, що в майбутньому вони становитимуть ще більшу загрозу».
Зал знову наповнився бурхливими суперечками, і Чжу Яо насупилась, побачивши це. Вона нарешті зрозуміла, чому ці люди тут були вже кілька днів. Очевидно, їх було поділено на дві фракції — одна з яких хотіла забути про цей інцидент, а інша — боротися. Фракція, яка хотіла битися, вважала, що вони мають скористатися цією можливістю, щоб розпочати війну з єретиками-практиками для майбутнього світу. Інша фракція, однак, відчувала, що втрата, яку вони отримали цього разу, була надто великою, жодного гарного результату від подальших боїв не буде, і що не пізно боротиметься після того, як вони відшкодують свої втрати.
Загалом, фракція, яка була захоплена боротьбою, складалася з сект, які мали більше втрат, таких як Шелл та Несс Цезарі. Фракція, яка хотіла залишити все як є, складалася з інших, які не мали жодних втрат, про які можна було б говорити.
Чим більше Чжу Яо слухала, тим більше вона засмучувалася. Якби ця суперечка тривала, йому не було б кінця.
"Ммм ..." вона не змогла втриматися, і сказала це вголос. У залі миттю запанувала тиша, натовп повернувся до неї. Як нова правителька, яка врятувала учнів різних кланів і сект, натовп довіряв їй певною мірою. «Е-е, я просто хочу запитати... хто ці єретики-практики, які напали на секту «Шелл»?»
Натовп на мить заціпенів, і вони почали дивитися.
«Отже, ніхто не знає?» Тоді якого біса ви, хлопці, б'єтеся?!
Обличчя зблідлих, ніби вони справді не думали про цю проблему. У залі на деякий час запанувала тиша, перш ніж практик душі, що зароджується, нарешті, вийшов і заговорив. «Не кажучи вже про те, хто це зробив, всі єретики, які практикують у цьому світі, просто не мають нічого хорошого. Вони повинні бути знищені якнайшвидше.»
Куточки губ Чжу Яо здригнулися. Ця логіка була просто неймовірною. «Тоді як ти збираєшся знайти цих єретиків-практиків?»
Він миттю замовк.
У широкому значенні термін «єретик-практик» був просто ярликом. Він ставився до практик, що відступили, які не культивували способи, визнані громадськістю. Вони були практиками, які були ще більш беззаконними та неорганізованими, ніж мандрівні практики. Без чіткої мети, як вони збиралися знайти їх лише за допомогою цього єдиного ярлика? Зрештою, практикуючі єретики не стали б писати слово «єретик» на своїх обличчях.
"Слова молодшої бойової сестри Чжу логічні ..." раптово заговорив правитель У Фу, який сидів нагорі, дивлячись на неї з усмішкою. «Ми дійсно повинні чітко визначити місцезнаходження наших ворогів, перш ніж робити якісь дії. Проте... нині пік Скайбонда нашої секти Несс Цезарі вже перебуває у руках ворогів. Усередині можна знайти незліченні скарби, і я боюся, що єретики-практики будуть використовувати предмети всередині, щоб зміцнити себе. В даний час вони вже мають мужність відкрито нападати на секти божеств, як тільки вони зміцняться ... »
Перш ніж він закінчив, обличчя людей унизу зблідли одне за одним. А точно! Наші вороги вже мають таку величезну кількість ресурсів. Якщо вони ще більше зміцняться, це означатиме неприємності. У цей момент практикуючі, що належать до фракції відступу, були явно вражені.
«О, ви кажете про Скайбонд-пік?» Сказала» Чжу Яо, не подумавши. "Не хвилюйся, він не в руках єретиків-практиків."
"Це не так?" Натовп був приголомшений. Очевидно, вони не повірили її словам.
Чжу Яо посміхнулася, дивлячись на Ку Цзяна. «Мені дуже шкода, майстер секти Ку. Я випадково спалила цю гору. Повністю.
"Що?" У Фу негайно встав. Особи людей, що стояли знизу, помітно спотворилися, ніби дивилися на ідіота. Ти... Ти спалила Скайбонд пік?
«Е-е... це була оперативна помилка!» Говорячи про це, вона справді відчувала почуття провини за те, що спалила чийсь будинок. «Ммм... я бачила, як ці єретики забрали Скайбонд пік, тож у запалі пристрасті кинулась за ними. Але ж я не могла повернути його назад самостійно, чи не так? Ви, хлопці, повинні зрозуміти, що я тендітна жінка... так що я... хо-хо, я думаю, ви, хлопці, вже зрозуміли!
Натовп: «...»
Вони ні в якому разі не хотіли розуміти її слів. Це був пік Скайбонд, залишений предком, що повстав. Усередині були незліченні скарби! Як вона могла спалити його просто так?
Весь деякий час не могли отямитися від цього потрясіння. Кожен із них почував себе так, ніби дряпав стіни!
«Ха, нехай буде так!» Несподівано Ку Цзян першим знайшов спокій і видав довге зітхання. Хоча його серце обливалося кров'ю, він все ще говорив у втішній манері. "Принаймні, це набагато краще, ніж якби він залишився в руках єретиків-практиків."
Натовп виглядав так, ніби теж хотів заплакати. По-перше, вони брали участь у турнірі лише для того, щоб спробувати спробувати успіх, і забрати кілька скарбів піку. Хто б міг подумати, що його в одну мить вкрадуть, а наступної миті він перетвориться на гору вугілля? Жодному з них навіть не вдалося відкусити шматочок. Ці мінливі емоції були просто надто сильні, щоб упоратися з ними.
«Молодша бойова сестра, ти справді спалила пік Скайбонда? Чи він зник з інших причин? Раптом багатозначно запитав Фу.
Чжу Яо спохмурніла. «Інші причини?» Що він мав на увазі?
У Фу посміхнувся. «Цій нікчемності просто цікаво, як така величезна гора може бути спалена вщент.»
"Чого ти добиваєшся?" Маленький тиран миттєво розлютився. Ти хочеш сказати, що бабуся прийняла Скайбонд-пік як свій власний?
"Я цього не говорив." У Фу продовжував говорити з усмішкою. «Я просто висловив підозру, от і все. Ті, хто переслідував єретиків-практиків, складалися з молодшої бойової сестри та двох учнів, а ці два учні...» він глянув на маленького тирана та Е Цинцана. «Їхні стосунки з молодшою бойовою сестрою не просто поверхові. Коли доходить до того, що насправді сталося, ніхто нічого не знає напевно.»
Коли він так висловився, натовп теж почав висловлювати сумнів. Справді. Скайбонд пік мав незліченні скарби, як могла будь-яка розсудлива людина захотіти спалити їх усі?
«Пан, ваші слова надто принизливі.» Е Цинцян теж не міг не заговорити, його тон був сповнений гніву. «Якби бабуся захотіла скарби Скайбонд-піка, коли вона була єдиною людиною, яка могла увійти в Скайбонд-пік тоді, вона могла б взяти все, що хотіла. Навіщо їй чекати досі? Крім того, бабуся вже давно досягла рівня розвитку напівбога, яку користь для неї можуть принести предмети у Скайбонд пік?
"Для неї вони марні, але це може бути корисно для інших." У фу навмисно обвів поглядом маленького тирана та Е Цинцана, а потім продовжив. Крім того, крім лікарських таблеток і талісманів, Скайбонд пік містить незліченну кількість містичних артефактів, і деякі з них десятого рангу. Як можна нічого не чіпати?
«Ніби нам важливо, щоб предмети були всередині!» Е Цинцян негайно спростував це.
Однак У Фу лише холодно пирхнув і нічого не відповів. Слухаючи його слова, натовп не міг не дивитись на Чжу Яо з підозрою.
Як тільки маленький тиран і Е Цинцян зібралися заговорити, Чжу Яо відразу відтягла їх назад.
Вона повернулася, щоб подивитися на У Фу, і з ноткою гарного настрою сказала: "Пан У Фу, ви хочете сказати, що я сховала пік Скайбонд, а потім навмисно сказала вам, що спалила його, щоб зберегти все це при собі?"
«Молодша бойова сестра, звичайно, я тобі вірю. Я просто хочу, щоб ти докладніше пояснила нам цю ситуацію, щоб усі присутні могли краще все зрозуміти». У Фу посміхнувся ще гармонійнішою усмішкою, і вираз його обличчя, здавалося, говорив, що він робить це для її ж блага.
«Мені більше нема чого пояснювати!» Чжу Яо обвела поглядом натовп, миттєво відчувши легку втому. Здавалося, що пошуки справедливості та протидія єретикам-це лише порожні розмови. Зрештою все залишилося за словом «вигода». «Скайбонд-пік згорів ущент. Кінець історії."
Підозра в очах натовпу посилилася.
Чжу Яо продовжила. «Однак я справді не взяла звідти жодного предмета та не сховала саму гору. Якщо ви, хлопці, справді хочете пояснень...» вона окинула поглядом натовп. "Тоді дозвольте мені проаналізувати ситуацію для вас!"
«Предмети в межах Скайбонд-пік класифікуються не більше ніж на кілька категорій: лікарські гранули, талісмани, мистецтво культивування та містичні артефакти. Тепер, коли я вже стала напівбогом, якщо тільки це не лікарська пігулка, яка може дозволити мені миттєво піднестися... я повинна залишити інші пігулки і їсти їх, як цукерки?»
«Щодо талісманів, ви, хлопці, повинні знати, що в мене вени Пента-духу. Активація талісманів може бути швидше, ніж саме заклинання. Якщо мені не набридне моє довголіття і швидкість жертвопринесення під час битв, я просто шукатиму смерті, якщо використовую талісмани, щоб битися зі своїми ворогами.»
«Звичайно, всередині також є мистецтво культивування! Наскільки ж відсталим я маю бути, щоб покалічити свій нинішній рівень розвитку та вибрати нове мистецтво культивування? Що, мені стало нудно настільки, що я культивую його для задоволення?»
"Тоді як щодо містичних артефактів?" Похмуро запитав У Фу, і його посмішка стала ще ширшою. «Я вважаю, молодша бойова сестра чудово обізнана, що серед містичних артефактів Скайбонд-піка є навіть містичні артефакти десятого рангу. Нині у світі культивування негаразд багато містичних артефактів десятого рангу.»
«Щиро кажучи, я їх зовсім не бажаю.» Чжу Яо закотила очі, продовжуючи кидати зневажливі зауваження на адресу Скайбонд-пік. «Я сама майстер десятого рангу. Продукти, вдосконалені Ван Шенг, не є ні стильними, ні оснащеними хорошими функціональними можливостями. Невже ти думаєш, що ця стара тітонька захоче їх мати?»
Зал миттєво поринув у тишу.
«Ти... ти-майстер десятого рангу?..» У Фу був приголомшений. "Це ... це неможливо." Літаючий меч, яким вона скористалася, був на другому рівні. Що ж це за скромний ремісник, як вона?
Даос Юй не бреше. Хуа Лінь підвівся і витяг духовний корабель. «Цей духовний корабель, який я тримаю в руках, це те, що вона очистила і подарувала мені. Це містичний артефакт десятого рангу на максимальному рівні.
Коли він це вимовив, всі в залі дружно затамували подих.
Чжу Яо: «...» е-е... це було те, що вона не робила!
Учень Хуа Лінь, брехати погано. Початковий творець теж тут і він все чує!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
ФентезіПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...