"Справа не в цьому!" Чжу Яо похитала головою. «У мене є слабке відчуття, що навіть якщо Є Цинцян не буде, то хтось інший займе ту ж роль. Сенс цієї помилки зрозуміти не так вже й просто.
Юй Янь насупився.
«Не турбуйтесь, пане!» Чжу Яо поплескала його по грудях і запевнила. «Я вже вигадала надійний план. Це безперечно безпечно і екологічно теж безпечно, і це дуже ефективно, окей?»
Юй Янь опустив голову і глянув на неї, даючи знак продовжувати.
Чжу Яо посміхнулася. "Все дуже просто. Причина, через яку є Цинцан є помилкою, полягає в тому, що він виріс неправильним або невірно орієнтованим зразком для наслідування. Всі інші вчилися в нього, і те, що вони вчили, ставало дедалі гіршим із часом, що зрештою призвело до руйнації світу. Щоб розібратися з цим раз і назавжди, хіба не було б чудово, якби ми дозволили масам вчитися на кращому зразку для наслідування? Краще його у вихованні, краще його в удачі, краще його в славі, краще його в дотриманні панівної течії. Було б краще, якби ця людина могла піднятися відразу. Зі шматком нефриту перед ними, незалежно від того, наскільки він кидає виклик небу, поки маси порівнюють їх обох, вони, природно, перестануть навчатися у Цинцана.»
Юй Янь замислився на якийсь час, перш ніж кивнути головою. Це був справді гарний план. Він глянув на схвильований погляд свого учня.
«Ти плануєш стати... новим зразком для наслідування?» З космічним успіхом його учня, що кидає виклик небесам, це справді може бути легко реалізовано.
«Я не можу бути тим єдиним!» Чжу Яо похитала головою. «Коли справа доходить до зразків наслідування, вони мають бути приземленими. Багато людей бажали Е Цинцана, тому що він спочатку був власником пента-духовних жител і навіть піднявся зі становища учня зовнішньої секти. Він підіймався на вершину по одному кроку за раз, і тільки кинувши виклик волі небес у такий надзвичайно важкий спосіб, він міг знайти відгук у масах. Інші думатимуть, що якщо власник пента-духовних жив, як він, може це зробити, то вони також зможуть. Якщо ми хочемо виростити новий зразок для наслідування, принаймні у цієї людини повинні бути вени духу пента, а то й гірше, ніж у неї. Хоча я теж володарка пента-вен духу, всі знають, що я спадкоємиця Скайбонд-піка.
Вираз обличчя Юй Яня став холодним, він видужав. Ти спадкоємець мого піку Нефритового Лісу!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...