Частина 23-24

10 0 1
                                    

- Маас...тер! - Коли вона змогла ясно розглянути обличчя перед нею, той нестерпний біль знову скував її і вона відчула, що знову втрачає свідомість.

Юй Янь доклав усіх зусиль, щоб протримати її у свідомості, до того ж створив бар'єр, що перешкоджає проникненню духовної енергії, але духовних частинок, що їх оточували, було надто багато. Втративши на увазі свій «путівник маяк», вони відразу ж розлютилися і нападали без розбору.

- Сконцентруй розум, зосередься на одній думці і швидше вже припини притягувати духовну енергію. - Зараз ця шалена буря зможе припинитися, тільки якщо його учениця зупинить поглинання енергії. А якщо ні, то ця енергія заполонить всю секту Стародавніх Гір.

Чжу Яо зрозуміла, що їхнє становище вкрай важке. Вона відповзла і сіла медитувати. Дотримуючись вказівок майстра, вона зупинила поглинання духовної енергії.

Приблизно за п'ять хвилин неприборкані духовні частинки поступово заспокоїлися і почали розсіюватись.

Юй Янь прибрав бар'єр і, оглянувши свого учня, зрозумів, що вона вже на рівні парагону Фундаменту. Навіть поважний Юй Янь із його величезним досвідом був шокований своїм учнем. Та що за учня він прийняв?

Протягом п'яти років вона не могла навіть відчути духовну енергію, а коли навчилася, то одразу ж піднялася на кілька рівнів?

- Майстер? - Чжу Яо відчула, що в її тілі відбулися якісь зміни, але все ж таки вона не могла зрозуміти, що тільки що сталося. Невже це запізнілий чит?

- Не варто надто замислюватися над цим - Юй Янь кинув на неї заклинання очищення, прибравши кров, що покрила її. Після цього він відніс свого повністю вимотаного учня до її будинку, уклав у ліжко та вкрив ковдрою – Зараз відпочивай. Ніколи більше не повторюй такого.

Чжу Яо кивнула головою. Коли Юй Янь побачив, що вона заплющила очі, він повернувся і вийшов із хати. Піднявши голову, він глянув на духовні частинки блискавки, які остаточно розсіялися у небі. Він був трохи засмучений. Прогрес у духовних практиків залежить від духовної енергії та споживаної їх кількості для різних духовних жил. Щодо того, скільки духовної енергії можна поглинути, то це залежить від здібностей до її сприйняття та спорідненості людини з духовною енергією. Але такої бурі духовної енергії блискавки він ніколи не бачив, навіть коли сам проривався на рівень Напівбога.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now