Чжу Яо нарешті все зрозуміла. Справа була не в її схильності до смерті або аватарі, який вже був зайнятий, або тілі, яке спочатку було гарматним м'ясом. Насправді це просо був факт, що половина сценарію вже пройдено і вона ось-ось втратить своє життя.
Вона знову подивилася на сценарій, а потім виявила це лише після того, як ретельно зібрала тимчасову шкалу разом. Мамине яйце! Сценарій вже почав розігруватись, і гарем головної героїні Фань Чжишань був офіційно заснований давним-давно. Цей майстер зали Цао з Небесного Палацу почав позбавлятися гарматного м'яса на ім'я Лін Тянь.
Усі ці формації та пастки біля її будинку тоді були розставлені ними.
Нарешті вона зрозуміла, чому щоразу прокидалася на стельовій опорі. Дівчинка сховалася там, бо боялася!
Тоді який сенс передавати їй цей сценарій? Вона повністю втратила ініціативу, зрозуміло? Коли вона подумала про те, що дівчина Лін Тянь була лише кормом з базовим рівнем культивування, вона раптово відчула, що її органи болять від болю.Оскільки Світовий дух був здатний навернути назад п'ять хвилин часу, чому він не повернув її на п'ятдесят років тому одним махом?
Зачекай хвилинку! Якби її виявили інші, коли вона залишила свій закритий тренувальний полігон раніше, хіба це не означало б...
Чорт забирай!
Чжу Яо негайно прокинулася від свого внутрішнього бачення, а потім випустила своє божественне почуття щосили, щоб дослідити місцевість. Як і очікувалося, поблизу були практикуючі, і вона не могла розрізнити рівень їх розвитку. Швидше за все, їхня сила височіла над її силою, і в той бік, куди вони прямували, вони явно йшли прямо на неї.
Тікати було вже надто пізно. Що їй робити? Невже вкотре померти — це єдиний вихід? Чорт забирай, що трапилося з обіцяною всебічною технічною підтримкою?
«Лін Тянь, окрім цього проектора, Світовий дух дав тобі щось ще?» Чжу Яо заспокоїлася, а потім надіслала голосову передачу колишній власниці всередині її тіла.
"Світовий дух сказав, що це все, що тобі потрібно." Відповіла дівчина, і вона навіть люб'язно витягла кулю з тіла, змусивши її з'явитися в руках Чжу Яо.
«Що користь у кульці?!» -непритомність-
Почекай хвилинку!
Все було не так просто.
Світовий дух сказав, що він надаватиме всебічну технічну підтримку. Вона не вірила, що п'ятихвилинна навичка поводження часу і проектор — це все, що він приготував. З його тролінговим розумом, у нього безперечно все ще було щось у рукаві.
Чжу Яо уважно оглянула кулю у своїх руках. Чи може цей проектор також мати кілька функцій? Наприклад, перетворення на машину масового вбивства чи щось подібне. Після того, як вона побажала цього, ця куля почала загорятися. На відміну від попередньої проекції, цього разу воно випромінювало зелене світло, як флуоресцентна куля, і його форма почала змінюватися.
Це насправді електрокардіографія!
Чжу Яо трохи розхвилювалася, і вона почала бути обережнішою, утримуючи кулю. Вона безмовно сподівалася на те, що ця зброя виявиться легкою у користуванні, і було б ще краще, якби це був незрівнянний божественний артефакт. Так, він також не повинен мати жодних обмежень за рівнем. Безпечна у використанні, кінцева зброя вселенського класу, придатна для будь-якого віку та статі. Тільки така зброя могла дозволити їй відступити в цілості та безпеці.
Світло стало яскравішим, і куля почала витягуватися, так його форма постійно змінювалася. З останнім шиплячим звуком він, здавалося, завершив свою трансформацію, відкривши білосніжний куб. На ньому було акуратно написано слово – оцет!
Чжу Яо: «...»
Чому оцет? Невже ти думаєш, що ми в анімі? Ця стара леді зіткнулася з переслідувачем, а не з атиповою пневмонією! Яка тут користь від оцту?! Ні, зачекайте, оцет теж марний проти ГРВІ!
Світовий дух, твоя сестро! Чому б тобі просто не дати мені щітку, щоб я могла просто списати нас як мертвих?
Куб оцту, який був розташований по всій землі, спалахнув зеленим світлом... і перетворився на пензель!
«...»
Дайте мені хвилину подумати, з чого почати заперечення, щоб воно звучало класичніше.
Світовий дух безперечно не був щирий у своєму бажанні врятувати цей світ, безумовно!
"А? Свята, на щітці є написи. Раптом пролунав голос дівчинки Лін Тянь.
Чжу Яо підняла кисть. З одного погляду було видно, як дешево вона зроблена. Вона була вкрита темними плямами, і кінчик цього коричневого пензля навіть не був гострим. На держаку було надруковано два слова шрифтом Times New Roman — Чарівна кисть!
Хо-хо, а я – Ма Лян!
"Свята, вони тут." Знову покликала дівчина.
Чжу Яо стиснула зуби. Як би там не було, давай зробимо це! Використовуючи росу на листі сусіднього дерева, вона написала на своєму тілі два слова - перехожий А!
Наступної миті п'ять учнів азоту раптово з'явилися в небі над нею. Одягнені в біло-блакитну уніформу, вони дивилися на неї з зарозумілими обличчями.
"Хто ти така?"
"Вітання!" Чжу Яо з тремтінням підняла руку. «Здрастуйте, я Ма Лян!»
«Навіщо ти вторглася до Туманного лісу нашого Небесного Палацу?» Знову спитав учень.
«Е-е... я заблукала.» Ти мені віриш?
«Заблукала?» Учень насупився. «Справді загубитися у такому місці, як це. Як і слід було очікувати, мандрівні практики, безумовно, дурні».
Чорт забирай, він дійсно вірив у це! У тебе що, безглузде прізвище?
Цей учень, здавалося, був надто нетерплячий. Як тільки він зібрався дати їй відсіч, його зупинив другий учень, що стояв поряд із ним. «Старший бойовий брат, навіщо витрачати стільки сил на мандрівного практикуючого? Він, мабуть, хоче потрапити під наш Небесний палац. Не треба більше дбати про нього, ми маємо знайти секту... цю демонічну жінку, це наш головний пріоритет».
Тільки тоді цей учень трохи заспокоївся. Він глянув на Чжу Яо внизу і сказав: "Гей, та, яку звуть Ма!"
«Так!» На прізвисько глухий кут, ти чогось хочеш від мене?
«Ви не бачили, як повз проходила жінка-практик фонду? Вона одягається ... у білий халат із зеленим верхом.» Запитав він.
Чжу Яо трохи ніяково потягла свій білий халат із зеленим верхом і дико замотала головою. «Ні! Безумовно ні!"
Він знову поглянув на Чжу Яо зневажливим поглядом і холодно сказав: «Небесний палац духів не приймає чужинців, ти можеш піти, подавшись. на схід. Поспішай і йди, інакше я не буду ввічливий знову, коли ми зустрінемося наступного разу.
Після цього він поговорив з іншими войовничими братами, перш ніж піти у величну манеру.
"Дякую вам!" Чжу Яо махнула рукою у бік натовпу. «Щасливого шляху...»
Коли вона більше не бачила їхніх постатей, вона витягла містичний артефакт першого рангу, який вона щойно очистила. З тремтячими руками та ногами вона видерлася на нього і шалено полетіла на схід. За кілька хвилин вона вже вийшла з лісу.
Фу-у-у це було близько!
Чжу Яо витягла дешеву та брудну щітку. Вона ніяк не очікувала, що це справді божественний артефакт! Вона написала «перехожий А» на своєму тілі, і ці люди справді поводилися з нею як із перехожою! Це було так, якби можливість того, що вона була Лін Тянь, була автоматично видалена з їх мізків. Світовий дух нарешті став надійним!
«Свята, нам удалося втекти. Це чудово! Ти така неймовірна! Схвильовано сказала дівчинка Лін Тянь. "З цим предметом нам більше не потрібно турбуватися про те, що нас виявлять."
«Можливо, це й не так!» Чжу Яо глянула на три слова, які ось-ось висохнуть на її тілі. Вона додала ще трохи води до щітки і знову залатала її. Якщо її здогад вірна, то дія цієї кисті має бути схожа на заклинання слова, про яке Ку-Ку згадував раніше. Проте сфера дії слова «чари», викликаного цим пензлем, була дещо ширшою. "Ті небагато людей, які були раніше, тільки на рівні азотного культивування, я не можу гарантувати, що люди з вищим рівнем культивування будуть обдурені."
Дівчина Лін Тянь на мить замовкла, а потім м'яко заговорила: «Принаймні, ми зі Святою зараз у безпеці.»
«Чому ти називаєш мене Святим?» Чжу Яо давно хотіла запитати її про це, але вона не змогла знайти таку можливість раніше.
Ти прийшла сюди спеціально, щоб врятувати мене, так що, природно, ти свята. Радо сказала дівчина.
«Просто клич мене на ім'я. Я - Чжу Яо. Коли її називали святою, Чжу Яо автоматично думала про найближчий синонім — незаймана!
«Добре, Свята! Тоді куди ми йдемо, Свята? У тебе є інші плани, Свята? Чжу Яо відчувала, що кінцева мета цієї місії — захистити дівчинку Лін Тянь і не дати їй померти
. Поки дівчинка жива, цей світ не впаде, і після цього не буде багато подібних інцидентів. Однак, дивлячись на нинішню ситуацію, ця мета була важкою. По-перше, цей майстер зали Цао Небесного Палацу не відпустив би її, інакше він не послав би такої великої кількості учнів, щоб схопити її. Зрозуміло, що він уже зніс собі обличчя за це. Говорячи про це, Чжу Яо не могла не подивитися на дівчинку трохи зверхньо через її управлінські навички. Підлеглі знущалися з неї, але в неї було сил опиратися. Звичайно, було сумно бачити, як погано вона справлялася зі своєю роботою як майстер секти. Чжу Яо дуже хотілося, щоб Цзи Мо, який мав багатий досвід як майстра секти, дав їй кілька уроків про те, як стати неймовірним лідером. Більше того, судячи зі сценарію, головна героїня Фань Чжишань стала новим майстром секти Палацу небесного духу, оскільки вона могла відпустити колишню власницю тіла? З величезною кількістю чоловіків на її боці, і кожен з них був елітою з величезними силами, що підтримують їх, фураж фонду, який щойно вийшов у мережу, був Вільний-Мір-Ранобе в основному плашкою для рубки. У неї взагалі не було сил мстити. Отже, найважливіше, що потрібно було зробити зараз, — це включити харчування. Тільки найсильніший кулак міг убити здоровий глузд у інших. Чжу Яо була сповнена впевненості. Для неї самовдосконалення було лише питанням часу. Однак, коли вона спробувала втягнути духовну енергію у своє тіло, вона зрозуміла, що була просто надто наївною. Вона не могла втягнути у себе духовну енергію! Раніше вона явно могла контролювати духовну енергію в собі за своїм бажанням і використати мистецтво, але коли вона спробувала направити духовну енергію у своє тіло, не було жодної реакції, що виходить від духовної енергії в навколишньому середовищі! "Що відбувається?" Це було нелогічно. "Свята, це тому, що ... це моє тіло." Пролунав слабкий голос дівчини. «Хоча ти можеш керувати ним за своїм бажанням, але... моя душа все ще тут. Ти не в змозі допомогти мені розвинути мою культуру. Обличчя Чжу Яо потемніло. «Іншими словами, це спрацює тільки в тому випадку, якщо ти займатимешся самовдосконаленням.» "Мгм." "Тоді як довго ти займалася вдосконаленням?" "Фі." "П'ять років?" "Фі ... п'ятдесят років!"
Чорт забирай, їй хотілося вилаятися на маму. Ця швидкість була просто надто повільною.
«Свята...» винувато простягла Лін Тянь. «Чому б... нам не звернутися по допомогу до секти Грандхолла? Секта грандхол і Палац небесного духу завжди були в добрих стосунках, крім того, преподобний Фа Ю і я — старі знайомі. Якщо я повідомлю йому про зраду майстра залу Цао, він обов'язково віддасть мені по заслугах.
"Ти впевнена?" Чому Чжу Яо вирішила, що це ненадійно? «Ти маєш усе добре обміркувати. Той, на прізвище Цао, і провідна жінка із секти Слейпуп... ця Фань Чжишань, вони вже пов'язані разом. Невже секта Грандхолла справді піде проти секти Слейпупа заради тебе?
Почувши це, Лін Тянь трохи завагалася. «Якщо і це не спрацює... у нас не буде іншого вибору, окрім як вирушити до таємного Царства Ітшавенвілла. Я чула зі чуток, що там є стародавня техніка, яка може миттєво підняти чийсь розвиток до рівня напівбога, хоч він і оточений небезпекою. Боюся, навіть його кордони охороняють звірі десятого рангу, що мутували...»
«Тоді давай поговоримо про те, щоб звернутися за допомогою до секти Грандхолла.»
«...»
————————————
Зрештою Чжу Яо вирішила перейти в секту Грандхолла. Зважаючи на те, що вона чула від дівчини, відносини між сектою Грандхолл і Палацом духу дійсно далекі від поверхневих.
Палац духів у ранні віки був найсильнішою сектою божеств у світі. Через реінкарнацію небесного стовпа кожне покоління майстрів секти було кимось із екстраординарними здібностями, і всі вони називалися Лін Тянь. Тим не менш, небесний стовп був латкою для цього світу. Після наступних реінкарнацій завантаження патча почало наближатися до завершення. Таким чином, здібності реінкарнованих майстрів секти почали погіршуватися, з кожним наступним поколінням стаючи слабшими, ніж раніше. Дівчина Лін Тянь тепер була останньою, що було схоже на завантаження патчів від попередніх майстрів секти в цілому до дев'яноста дев'яти відсотків, в той час як дівчинка Лін Тянь була цим останнім відсотком.
Таким чином, Палац духу більше не мав своєї колишньої слави. Понад те, порівняно з іншими сектами, де влада шанувалася, Палац не вибирав своїх сектантів ні шляхом всенародного голосування, ні шляхом оцінки своєї сили. Натомість, у той момент, коли термін життя кожного майстра секти добігав кінця, вони спочатку передбачали, де і коли з'явиться наступний майстер секти, і просили учнів секти шукати його чи її. Таким чином дівчинка Лін Тянь вже була майстром секти в момент свого народження.
Звичайно, у світі культивування, незалежно від того, наскільки великий чийсь статус, це був лише хибний образ без абсолютної сили. Минулі майстри секти небесних духів шанувалися у вівтарях масами, і це можна було зрозуміти завдяки їхнім неймовірним здібностям та майбутнім вражаючим рівням культивування. Ось чому тоді маси набули методу Палацу небесного духу передавати лідерство у спадок. Не кажучи вже про те, що це трохи додавало якийсь аромат, схожий на легенду. Однак, оскільки якість майстрів секти продовжувала падати по прямій лінії, цей метод почав викликати підозри в інших. Це було особливо важливо для людей з реальною силою, і поділ був чимось, що мало статися.
Секта Грандхолл колись була однією з філій Палацу небесного духу. Пізніше вона поступово розросталася і міцніла, здобуваючи незалежність. Проте вона все ще мала тонкі стосунки з Палацом Духа. Преподобний Фа Ю, про якого говорила дівчина, зараз був майстром секти Грандхолла. Судячи з того, що Чжу Яо чула від дівчини, він також був її другом дитинства, хоча минуло вже багато часу, відколи вони бачилися востаннє. Однак вони, схоже, належали до типу людей із тісними стосунками.
Коли дівчина заговорила про це, навіть її тон став досить жвавим, з відтінком гордості, яку вона сама не усвідомлювала.
Чжу Яо спохмурніла. Це ненадійне почуття ставало дедалі важчим. Судячи з її досвіду, всі друзі дитинства помруть, і залишаться лише спогади про них.
Таким чином, коли їм нарешті вдалося проникнути в секту Грандхолла і побачити цю людину, яка щасливо розмовляє в залі з провідною жінкою Фань Чжишань, Чжу Яо анітрохи не була шокована.
«Тоді я доручу це завдання майстру секти Фа Ю.»
«Молодша сестра Фань дуже чемна, цей високоповажний, природно, вірить молодшій сестрі. Правду кажучи, я вже давно бачив цю демонічну жінку наскрізь. Вона небезпечна і підступна, має глибоке підступне серце. Вона грає вже кілька років. Ця людина ніколи не розуміла, як така людина гідна стати майстром секти Палацу небесного духу. Я маю подякувати маленькій сестрі Фань за нагадування, тому що завдяки тобі я зміг отримати просвітлення.»
«Старший брат Фа Ю, ти надто ввічливий! Мені просто нестерпно бачити, як брешуть масам, тому я прийшла сюди спеціально, щоб повідомити вас. Я народилася в той же час, що і вона, тому зрозуміло, що довірений старійшина, який прийшов забрати мене, помилково взяв когось іншого. Старшу сестру Лін Тянь не можна звинувачувати за це... я тинялася зовні багато років, і нарешті... я ніколи не ображалася на старшу сестру Лін Тянь.
Ха-ха! Ти просто надто добросердна. Насправді ти досі говориш від її імені. Якщо не тому, що вона свідомо приховувала цей факт, то чому я дізнався про це тільки зараз? Ти справжній майстер секти Палацу Духа. Якби не те, що ти випадково пробудила дух-направляючого звіра, ніхто не зміг би викрити цю фальшивку. Не турбуйся. Тепер усі знають про цю отруйну жінку. Моя секта Грандхолла також використовує всі доступні ресурси, щоб допомогти вам захопити її.
«Старший брат Фа Ю...»
«Маленька сестричка Фань...»
Куточки губ Чжу Яо здригнулися. Це було так, ніби вона могла почути оголошення в грі:
Вітаю, ведуча жінка отримала номер N-го ведучого чоловіка x1
Члени Гарема +1. Поточний Підсумок: **
Життя головної героїні R-18, безперечно, засліплювало очі!
Схоже, цей шлях пошуку допомоги був глухим. Щойно Чжу Яо зібралася відступити, вона відчула холод на щоках, а з очей потекла вода. Краплі води капали прямо на прозоре слово, написане в неї на грудях, миттєво розмазуючи плями. «Чорт візьми, дівчинко Лін Тянь, не плач!»
"Хто це?" З холу долинув гучний рев.
Ми приречені!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...