Частина 55-56

10 1 0
                                    

Чжу Яо вже була готова розплакатися, але не могла зупинитися. Якщо вона зупиниться, повністю відмовиться від будь-якого шансу на виживання. Вона благополучно впоралася з попереднім звіром, і поки не набуде духу Дерева, не могла дозволити собі померти.

Але сили, що залишали її, стверджували інакше, швидкість польоту все сильніше падала. Вона більше не могла видавити з себе ні краплі духовної енергії і впала з неба, сильно вдарившись об землю. Сил у неї не вистачало навіть на те, щоб повзти, і свідомість почала потихеньку покидати її.

Цей здоровенний звір уже вибіг з лісу і наближався до неї з широко розкритою закривавленою пащею. Раптом підвіска на грудях Чжу Яо почала випромінювати сліпуче біле світло, і в той самий момент, коли звір збирався проковтнути її цілком, вона встигла помітити силует людини, що захистила її, в білому. Він однією рукою схопив звіра, що збожеволів. Звідусіль почувся тріск блискавок, після чого він змахнув рукою. Демонічний звір звалився на землю без будь-яких ознак життя.

Чжу Яо щосили намагалася розглянути людину перед собою, але її повіки наче налилися свинцем. Насамкінець вона змогла почути, як ця людина глибоко зітхнула, після чого вона поринула у темряву.

Подивившись на несвідоме тіло свого учня, Юй Янь насупився ще дужче. Піднявши свого дурного учня, Юй Янь не зміг стримати вже якесь глибоке зітхання. Він простяг свою руку і перевірив пульс, після чого, як і раніше, сильно хмурячись, оглянув її даньтянь. Усі її меридіани було розірвано, духовна енергія виснажена і навіть Ядро знаходилося на межі руйнування.

Він справді не міг навіть на мить залишити свого дурного учня без нагляду.

Акуратно піднявши її тіло з землі, він розвернувся і увійшов до найближчої печери. Коли звір, що знаходився там, відчув присутність стороннього, він голосно заревів ~~ ┗ | 'про' | ┛, вивільнивши свою ауру. Якийсь майстер, навіть не обертаючись, придушив його своєю аурою. Звір так злякався, що замяукав і припав до землі. Він слухняно передав йому свою печеру і, підібгавши хвоста, сховався подалі.

Якийсь майстер, що силоміць віджав печеру у демонічного звіра, поклав свого дурного учня на купу сухої трави. Сівши позаду неї в позу лотоса, він, як працьовита бджілка, почав, докладаючи з великими зусиллями, відновлювати понівечені меридіани свого учня. Взагалі її стан був настільки жалюгідним, що навіть якби Чжу Яо примудрилися врятувати, вона втратила б можливість займатися духовною практикою і розвиватися в божество. Але її майстром був сам Юй Янь, зрештою! Як би він міг стати номером один у світі духовного розвитку, якщо навіть не міг би врятувати свого учня? Тоді його багаторічний розвиток можна було б вважати марним.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now