Чжу Яо була справді впевнена в маленькому Тирані. Хоча його рівень розвитку не особливо виділявся у категорії підстави, його реальний бойовий досвід був більш ніж достатнім. Його побиття різними високопоставленими демонічними звірами всі ці роки не було марним.
Як і очікувалося, за годину маленький тиран легко перейшов на наступний етап. З кількох сотень практикуючих фундаменту залишилося лише близько двадцяти, і маленький тиран був єдиним практикуючим фондом на ранній стадії серед них.
Було також визначено групи для двох інших категорій. У категорії сутності було сорок два учасники, у категорії основи-двадцять один, а азот був найменшим, всього шістнадцять учасників.
У цей момент приїхали організатори із мандрівного міста. Перед ними недбало поставили високу червону сцену, і вона раптом почала повільно підніматися. Червона завіса була недбало знята, тим самим відкривши сцену з білого нефриту, на якій стояла низка вишуканих стільців, що випускала надзвичайно владну ауру. Однак на них ніхто не сидів. Над кріслами була ще одна порожня ширяюча квадратна платформа.
Чоловік середніх років, що має рівень розвитку азоту пізньої стадії і одягнений в уніформу штабу мандрівного міста, злетів на своєму мечі і приземлився на сцені. Він зробив крок уперед і кинув погляд на практикуючих, і з урочистим тоном він передав свій голос у всьому місці проведення турніру. «Друзі даоси, ласкаво просимо до мандрівного міста. По-перше, я хотів би привітати всіх вас із тим, що ви пройшли через попередні випробування». Він подивився на практикуючих, які просунулися вперед і почав озвучувати великі абзаци офіційних заяв. «Наше мандрівне місто було збудовано багато тисяч років тому за підтримки багатьох даосів, а також під захистом нашого старого предка, навіть досі... бала-бала...» після того, як він заспівав низку хвалебних промов, його тон змінився , він почав представляти спонсорів. «Цей турнір приніс вам майстер вежі Чжао із вежі передачі скарбів, майстер пагоди Лі з пагоди джерела Духа та майстер Юань із мітки вилучення скарбів. Усі, хто пройшов попередні випробування, будуть нагороджені одним "фруктом без запаху". Троє найкращих практикуючих сутності буде нагороджено...»
Він продовжував представляти низку призів. За кожен приз, який він представляв, практик посідав місце на сцені та вітав різних присутніх із посмішкою. Однак рівні розвитку практикуючих були дійсно різні, причому деякі з них знаходилися на стадії заснування або навіть на стадії душі, що зароджується. Однак усі вони сиділи в ряд на сцені.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...