Частина 95-96

8 0 0
                                    

Чжу Яо розплющила очі: - "Чому сценарій такий тупий? "У минулому житті в тебе було більше хлопців, ніж у мене, тому в цьому житті я мушу відбити їх усіх". Ця ідея надто геніальна".

"Ти що, помреш, якщо в тебе не буде хлопців?"

"Може, варто було навчитися краще в них розбиратися? Може, краще було трохи розширити свій кругозір? Чорт, забирай, поглянь на себе! Краще б одразу світ захопила, принаймні, мені б від цього стало легше". І першими її словами після реінкарнації були: "Цього разу я обов'язково примушу всіх чоловіків плазати під своїм тілом".

"Дозволь сказати тобі дещо брудне. Просто, наскільки велика ця твоя штука..."

"Хм, я стала злою на мить".

"Заспокойся, ти невинна дитина, заспокойся, заспокойся..."

Чжу Яо, нарешті, зрозуміла, чому [BUG] на обличчі дрібної пельмешки був прозорим. Насправді помилкою була не вона, дівчинка просто судина для помилки. Того дня, коли їй виповниться двадцять, чужа душа захопить її тіло, і ось ця подія стане початком кінця.

"Ні, мені напевно потрібно це запобігти".

Маленька редиска була її учнем, і якщо Чжу Яо зможе захистити тіло свого учня, тоді було сенсу взагалі ставати її майстром.

Зважившись, Чжу Яо посеред ночі вирушила в будиночок Юй Ло. Маленька пельмешка вже стала величезним пельменем. У цьому світі чотирнадцятирічна дитина вважалася вже дорослою людиною. Нинішня дівчинка стала менш відкритою і жвавою, ніж була в минулому, натомість вона стала трохи замкненою. Мабуть, у кожної дитини, коли вона виростає, особистість зазнає якихось змін.

- Юй Ло, - почала розмову Чжу Яо з тяжким вантажем на серці, - майстер змогла побачити твоє майбутнє, вона дізналася, що того року, коли тобі виповниться двадцять, ти зіткнешся з величезною проблемою.

На спокійному обличчі Юй Ло раптом смикнулися куточки губ. Вона тяжко зітхнула і сказала:

- Майстер, годі сміятися з мене. Краще скажіть, що ви хочете з'їсти на вечерю? Я приготую.

- Е-е... - Чжу Яо на мить втратила дар мови. Нахмурившись, вона щосили намагалася зберегти холодний і гордий вигляд. - Припини говорити дурниці, твій майстер абсолютно серйозний. Невже я схожа на ту, хто буде будити людей посеред ночі тільки заради того, щоб повечеряти?

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now