Частина 47-48

7 0 0
                                    

Повернувшись у кам'яну кімнату, Чжу Яо почала тренуватися ще старанніше, постійно підвищуючи кількість поглинання духовної енергії з тих пурпурових блискавок. Незабаром вони почали виснажуватися, і коли дві блискавки повністю зникли, Чжу Яо нарешті відчула вже знайомий їй біль.

Проте формування Ядра відрізнялося від формування Фундаменту. Для Фундаменту потрібно лише прорватися крізь межі духовних жил, що легко досягалося збільшенням кількості поглинання духовної енергії. Але для створення Ядра потрібно поглинути і стиснути духовну енергію, зберігаючи її у своєму тілі. Цей процес змушував практика діяти обережніше, адже будь-яка необережність або найменша помилка могла призвести до руйнування сосуду ци.

Чжу Яо зазирнула всередину себе і виявила, що вже повністю заповнена духовною енергією, яка почала розтікатися у всіх напрямках. Якщо все так і продовжиться, вона могла пошкодити свої меридіани. У неї не залишилося іншого виходу, окрім як скористатися вченням майстра і направити духовну енергію в сосуд, поступово стискаючи її.

Так, звучить просто, але насправді контролювати весь цей процес було дуже складно. Зрештою, вона ж не компресор, та й у духовної енергії немає фізичного тіла. Як їй стискати цю енергію за власним бажанням?

Це було дуже складно, адже щоразу, коли вона поглинала духовну енергію і намагалася здавити її, вона просто просочувалася з іншого боку. "Якби була якась сила чи енергія, здатна утримувати та збирати духовну енергію в одній точці".

Чжу Яо глибоко задумалася і невідомо чомусь подумала про відцентрову силу. Якщо речовина безперервно обертатиметься в одному напрямку, то вона почне збиратися в одній точці. Як якщо вода в чашці рухатиметься в одному напрямку, то вона сформує завихрення з певним центром. Може, якщо вона зациклить духовну енергію і поки та рухається, спробує її стиснути, то в неї все вийде?

Продовжуючи міркувати у цьому ключі, вона направила духовну енергію в судинці, змусивши її з високою швидкістю циклічно рухатися в одному напрямку. Як вона й передбачала, духовна енергія почала стискатись у маленьку точку. Ця точка була крихітною, але зі збільшенням духовної енергії, стала розширюватися і зросла з крапки до бобового зерна. Проте, весь цей процес виснажив накопичену у її тілі духовну енергію.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now