Частина 89-90

7 0 0
                                    

Після того, як Чжу Яо, нарешті, вибралася на поверхню, вона побачила блакитні крапельки світла, що ширяли біля берега. Роздратована, вона відмахнулася від них рухом хвоста.

Однак блакитні крапельки не розсіялися від помаху, вони увійшли в тіло Чжу Яо, а потім і інші крапельки різних кольорів також влилися в її даньтянь. Вони не зникали.

Чжу Яо широко розплющила очі:

- Майстер!

"Майстер, швидше, тут метелики!"

- Ти... - Юй Янь, який весь цей час уважно стежив за нею, спостерігав і за цією сценою. Він виглядав шокованим, дивлячись на те, як його дурний учень змахував хвостом. - Ти стала товщою!

- Не може бути! - Чжу Яо була в шоці. За звичкою вона хотіла поглянути на свою талію, але, опустивши голову, побачила лише своє кругле тіло дракона. Чжу Яо мучило дуже серйозне питання: - "Яка частина мого тіла - талія?"

Юй Янь зітхнув. Він відразу підняв свого учня і відніс до води.

Чжу Яо нічого не розуміла, тому вона подивилася на своє відображення у воді. Жодних змін, вірно? Маленький круглий золотий дракон, такий самий, як і раніше. Стривайте! Чому вона почувала себе трохи більше?

- Майстер, майстер, майстер... - Чжу Яо була така схвильована, що на мить втратила мову. - У моєму даньтян є духовна енергія!

Юй Янь опустив свого учня на землю і насупився:

- Подивися, який тип духовної енергії ти поглинаєш.

Чжу Яо слухняно заплющила очі і зазирнула у свій даньтянь. Усередині вона побачила безліч крапельок, що світяться, обертаються в одному напрямку. Серед них були не тільки знайомі їй частинки блискавки, а й червоні, сині, зелені, жовті та інші.

- Майстер, усередині мого даньтянка... Там усі види духовної енергії.

"Якого біса так вийшло?" Хіба вона не була власником жили блискавичного духу?

- Що й слід було чекати, - зітхнув Юй Янь, - твоя духовна жила змінилася.

- Тоді яка вона зараз?

- Жила духа Гармонії!

– Що? Це як?

- Це духовна жила, що складається з усіх елементів, - пояснив Юй Янь, - будь-який тип духовної енергії тепер може бути поглинений тобою. Ти можеш використовувати мистецтво будь-якого елемента. Але, звісно, ​​заради балансу між різними енергіями швидкість твого розвитку знизиться.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now