Частина 113-114

7 0 0
                                    

Чжу Яо з цікавістю взяла книгу із синьою обкладинкою, на якій було написано: "Запис про Світову Сингулярність". Очі Чжу Яо засяяли, вона швидко відкрила її. Те, що було всередині, було яскравим зображенням людського тіла. Обличчя Чжу Яо миттєво потемніло.

- Ти впевнений?

- Звичайно, - радісно відповів Чень Нін, торкаючись книжкових обкладинок, - це найцінніші екземпляри.

- І ця книга також? - Чжу Яо помахала "Записом про Світову Сингулярність".

"Мамчині яйця. Ти думаєш, ця старенька після зміни аватара не в змозі розпізнати порно?"

Чень Нін був вражений. Радісний вираз його обличчя змінився на яскраво-червоне, на зразок стиглого помідора.

- Це... Ця книга... Я не клав її туди, - Чень Нін вихопив книгу з рук Чжу Яо і спробував сховати її. - Хто... хто її сюди поклав? У цієї людини немає моральних норм! Такі ганебні речі! Як обурливо!

"Обурливо? Якщо це так, то чому ти так міцно її притискаєш до себе?"

Чжу Яо закотила очі. Потім вона відвернулася і продовжила оглядати книжки.

Чжу Яо помітила чорний, наче дьоготь, сувій. Частина слів була розмита, вона лише важко змогла прочитати слово "хронологія".

- Що це? - Чжу Яо з цікавістю взяла його. Усі книжки і сувої тут були переважно білого і синього кольорів, тільки цей особливий сувій виявився чорним.

Чень Нін поплескав по "Запису про Світову Сингулярність", що знаходиться у нього за пазухою. Переконавшись, що вона розміщена там як слід, він глянув на сувій у руках Чжу Яо:

- Це сувій стародавніх хронік. У ньому немає жодного сенсу, це просто запис подій, які відбувалися дуже давно. Хоча, він зроблений з дзвінких нефритових ниток - вони дуже цінні.

Чжу Яо розгорнула сувій і зрозуміла, що в ньому немає записів стародавньою мовою, замість них були різні зображення. Частина з них була з небесними горами та благословенними землями. Також були зображення небачених демонічних звірів. Одні з них були великими, мов гори, інші — дрібними, немов черв'яки. Майже всі вони мали дуже дивні постаті. І що далі Чжу Яо вивчала сувій, то потворнішими ставали демонічні звірі. Вона навіть поцікавилася, наскільки потворний може бути останній звір, і продовжила вивчення. Нарешті, вона побачила останнього, він був пофарбований у чорний колір величезною плямою чорнила.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now