Частина 258-259

3 0 0
                                    

Здавалося, це місце було ретельно опрацьовано. Його околиці були засаджені різними фруктовими деревами, а земля була морем квітів, і в самому центрі цього моря квітів плавала людина. Одягнений у білий одяг, він мав незрівнянну чарівність, куточки його губ розтягнуті в посмішці, при одному погляді на нього відчувалося весняне тепло. Однак його очі були щільно заплющені, ніби він поринув у глибокий сон.

Чжу Яо крок за кроком входила до цього місця. З кожним кроком її серце трохи завмирало, і тонке відчуття болю поширювалося по всьому тілу. Її рот відкрився кілька разів, перш ніж вона змогла знову знайти свій власний голос. Однак перш ніж вона щось промовила, вона зітхнула. "Шао Бай ..."

Як не дивно, раптово налетів порив вітру. М'який вітер гуляв по всьому королівству, і пелюстки тріпотіли по всьому небу. Під пелюстками, що падають, фігура чоловіка, ніби розсіяна вітром, повільно зникла без сліду.

Як вона одразу не здогадалася, що власником цих руїн насправді буде Шао Бай? Тоді, коли він перетнув Небесні Двері, він, мабуть, потрапив у цей світ, а потім створив це місце.

Речі в цих кімнатах, мабуть, були приготовлені для неї. На жаль, вона прийшла надто пізно. Речі ще залишилися, але його тут уже не було. Травми, які він отримав, проходячи через двері небесного світу, тоді, мабуть, були справді важкими. Спочатку вона послала його всередину, щоб урятувати йому життя, проте ніколи не очікувала, що все піде не так, як їй хотілося.

"Моя дівчинка Ю Яо" Ін Ло подивилася на неї з обережністю і нерішуче сказала. Ти знаєш того Стародавнього Бога з минулого?

Чжу Яо глибоко зітхнула, перш ніж нарешті змогла придушити хворобливі почуття в глибині свого серця. Потім вона тяжко кивнула і сказала: "мгм, це був мій старший брат."

"А? - Стародавній Бог - твій старший брат? Мабуть, щось не так із моїм слухом»

"Досить, пішли звідси." Чжу Яо замахала руками. Шао Бай тепер був Юе Ін. Його вже давно не було вдома.

Вони проходили через квіткові клумби, розташовані прямо перед очима. За звичками Шао Бая, «формування телепортації має бути десь там.»

Як і очікувалося, невдовзі вони виявили телепортаційну формацію поряд із великим каменем.

Ін Ло була зовсім приголомшена, коли побачила Чжу Яо. «Ю Яо, тепер я вірю, що ти Бог. У руїнах стародавнього верховного божества, не кажучи вже про те, що ми не зіткнулися з жодною небезпекою, ти навіть знаєш, де знаходяться телепортаційні освіти.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now