Частина 310-311

3 0 0
                                    

Так званий Великий Міжсектантський турнір насправді був з'їздом різних кланів і сект, щоб показати свою силу. Ті, хто займав перші три позиції в кожній категорії, зазвичай були талановитими учнями з сект першого класу, і в ці сотні та тисячі років учні секти Несс Цезарі завжди мали найздібніших людей, які могли посісти перші місця. У кожному турнірі завжди буде одна чи дві неймовірні особи, які зроблять свої імена відомими.

Проте в останні роки через питання, що стосуються Скайбонд-піка, багато сектів були незадоволені сектою Несс-Цезарі. Хоча в секті Несс Цезарі тепер було ще п'ять практиків душі, що зароджуються, і їх загальна сила зросла, ця ситуація ще більше поглибила бажання людей отримати пік Скайбонда. Завжди знайдуться люди, які захочуть викрасти скарби всередині, відкрито чи таємно.

Як майстер секти Ку Цзян був переповнений тривогами, які могли серйозно розбити його серце. За кілька днів до Великого Міжсектантського турніру він навіть відчув присутність єретиків-практиків. Крім того, він уявлення не мав, як їм удалося проникнути всередину, всі формування, що захищають пік Скайбонд, раптово втратили свою силу. Хоча формації тепер були особисто сконструйовані їх напівбогами-володарями, і їх вплив, природно, був сильнішим, ніж раніше, завжди була можливість витоку. Порівняно з постійним ремонтом і латанням утворень, він хотів би не мати можливості увійти в нього, як раніше!

Якщо торкатися великого міжсектантського турніру, можна було точно сказати, що метою сект в основному був не сам турнір, а пік Скайбода. Він не мав іншого вибору, окрім як сконцентруватися на сто двадцять відсотків, щоб впоратися з турніром, і при цьому не допустити витоку, який коштуватиме їм Скайбонд пік.

Порівняно з цими тривожними днями, він віддав би перевагу дням, коли старша бойова тітка Чжу була тут!

Ку Цзян глибоко зітхнув. Цікаво, як зараз живе його маленька войовнича тітонька?

А? Може, він має галюцинації? Чому він бачить, як його маленька войовнича тітонька летить сюди?

Ааааааа! Це справді вона!

«Государ Хуа Лінь із мандрівного міста прибув!» Пролунало гучне оголошення, яке приголомшило натовп на трибуні.

У небі, яке на тисячі миль було очищено від хмар, простір раптово спотворився, і величезний духовний корабель миттєво з'явився перед очима кожного. Корабель був нефритово-зеленого кольору, і блискучі вогні слабо струменіли по його поверхні. Він був оповитий сприятливими хмарами, і його оточувала рясна духовна енергія. Насправді, це був містичний артефакт десятого рангу. На верхній палубі корабля стояло двоє людей, один старий і один молодий. У чоловіка був рівень розвитку напівбога, тоді як у жінки був рівень розвитку парагону ядра азоту.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now