Частина 107-108

9 0 0
                                    

Щоразу, коли У Сун приходив до Юй Ло, його очі починали сяяти. Було б дивно, якби Чжу Яо не помітила, що між ними щось трапляється.

Ці двоє хотіли розвивати свої відносини, але боялися, що їх зловлять на місці злочину.

- Не хвилюйся, У Сун, - Чжу Яо поплескала його по плечу. У її сні він теж з першого погляду закохався у Юй Ло. І потім саме через неї пішов шляхом Диявола. І хоч у той час душа всередині тіла Юй Ло була іншою, тіло залишалося тим самим.

Стривайте хвилину! Чи могло бути таке, що Суну сподобалася не сама Му Мейянь, а обличчя Юй Ло?

Чорт! Що й слід було очікувати – у цьому суспільстві те, як ти виглядаєш, було дуже важливим!

Але це було непогано. Принаймні, з маленькою редискою, її прекрасною ученицею, Сун не піде шляхом Диявола.

- Майстер... майстер секти, у нас справді немає нічого такого з міс Юй Ло, - У Сун спробував слабо захищатися.

Чжу Яо глянула на нього.

- Якщо нічого не відбувається зараз, то щось може статися в майбутньому, чи не так?

- Ах?!

- Що ти маєш на увазі під "Ах"? - Чжу Яо дивилася на нього, мовчки згадуючи таку собі людину, яка вже піднеслася.

"Ти намагаєшся дізнатися когось ближче, але відразу ж тікаєш? Чорта з два я тобі це дозволю!"

- Завтра ти візьмеш Юй Ло і повернешся до Секти Блакитного Польоту разом із нею.

- Ах?!

Хіба це не надто швидко?

Чжу Яо підняла руку і поплескала його по голові.

- Мені потрібно буде поїхати на якийсь час. Рани Юй Ло ще не повністю виліковані, а якщо поруч буде Сезам, то мені не буде про що турбуватися. До того ж вона зможе дати вам деякі вказівки щодо містичних мистецтв, яким я її навчила.

Обличчя Суна стало серйозним, він кивнув.

Ці Хань із Секти Небесного Інду насправді був тим, хто не шукав легких шляхів. Рано-вранці другого дня Чжу Яо відправила Юй Ло, Сезама та інших назад до Секти Блакитного Польоту. Звичайно, Цзи Мо вона сказала, що Юй Ло вирушить у гори, щоб повправлятися і перейняти досвід у деяких людей, з якими Чжу Яо була знайома. Потім, відразу після повернення на Гору Нефритового Лісу, вона отримала листа від Ці Ханя.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now