Частина 161-162

5 0 0
                                    

- Сезам, зараз же повернися! - Серце Чжу Яо похололо, і на мить вона навіть відчула бажання вбити Сезама.

- Тобі краще поквапитися і повернути назад, чуєш? - Ця людина .... ця людина взагалі не була божеством, і не якимось божественним практиком.

Випробуваний щойно тиск був таким самим, як і від Примари.

Він був дияволом!

- Сезам! - Вона має повернутися і повідомити свого Майстра.

- Гофпофа (пані)... - Сезам тримав Чжу Яо ротом, але це не заважало йому говорити.

- Я вафішаю гофпофу (я захищаю пані). - Після цих слів Чжу Яо вже була вся мокра від слини.

- ....

Ти помреш, якщо матеріалізуєшся в людську форму і нестимеш мене нормально? Навіщо ти мене кусаєш? Чжу Яо ніби відчувала злі наміри цілого Всесвіту. Схоже, її Майстер довго обговорював це з Сезамом у просторовому вимірі, тому її звір і не слухав. Чжу Яо не мав іншого вибору, окрім як роздрукувати свою область божественного почуття і направити божественну енергію з просторового виміру, щоб матеріалізувати свою людську форму власними силами.

Тао Меньфен відчула ненормальний рух божественної енергії, яка почала рухатися у просторі. Вона провела всередині цілий день і, природно, вже зрозуміла, що цей світ - пастка, з якої практично немає виходу. Щільна кількість божественної енергії тут дозволила їй успішно зробити прорив на рівень Глибинного Божества, але в цьому не було жодного сенсу, якщо вона не могла вийти.

- Хто ти? Що це за місце!?

Як Чжу Яо могла знайти час, щоб турбуватися про цю маленьку сучку? Вона повністю ігнорувала крики і зойки, відчайдушно спрямовуючи божественну енергію зі своєї області божественного почуття. Червоне світло почало виходити від усього шматка нефриту.

Сезам був захоплений зненацька, і його мова була обпалена, тому у нього не було вибору, крім як виплюнути Чжу Яо.

Червоне свічення стало яскравішим, і через мить, те, що з'явилося, було мечем на якому стояла Чжу Яо... обличчя якої було повністю вкрите слиною.

Обернувшись, вона кинула погляд на Сезама, який відразу ж опустив голову.

- Я розберуся з тобою згодом! - Чжу Яо люто подивилася на цю ненадійну тварину і спустилася на землю. Вона не припиняла спрямовувати божественну енергію, яка постійно зростала в її тілі, з приголомшливою швидкістю, піднімаючи її розвиток від середньої стадії Глибинного Божества до пізньої, а потім до прориву.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now