Зрештою, Сюй Ноянь піднявся. І під час свого вознесіння, він ще раз показав свою глибоку прихильність до Мо Сяньсянь, сказавши, що сподівається побачити її піднесення якнайшвидше, щоб вони змогли возз'єднатися на небесах.
Мо Сяньсянь, яка перебувала в стані застою культивації парагону Зародження Душі, використовуючи отриману мотивацію та прозріння від небесного світла Вознесіння, почала швидко покращуватись у своїй культивації, успішно здійснивши прорив у Полубога. Усього за тисячу з гаком років вона піднеслася і почала пошуки свого чоловіка, щоб возз'єднатися з ним.
Як і кожне нове божество, що піднеслося, вона стала однією з натовпу непримітних людей. І навіть якщо вона всім серце бажала знайти свого чоловіка, без будь-яких зв'язків та впливового походження, було неможливо мандрувати всім Божественним царством. Але що ще важливіше, а також дивно, після того, як вона деякий час розпитувала про Сюй Нояна, за нею раптово почали полювати невідомі.
Щодо подій після цього, то Чжу Яо була з ними знайома. Щоб захистити себе, Мо Сяньсянь увійшла до Хмарного Залу. Однак, замахи на її життя не припинилися, а стали ще хитрішими і безжальнішими. Вона також хотіла дізнатися правду, але, будучи лише Земним божеством, як вона могла щось дізнатися?
Мо Сяньсянь не була дурною, швидше вона була досить кмітливою, виразно розуміючи, що на неї хтось націлився. Тому, щоб уникнути небезпек, вона вклала всі сили у культивування. Можна сказати, що кожен її день проходив з несамовитим страхом можливої смерті. Зрештою, її важка праця окупилася. Вона змогла пробитися через бар'єр і стати Глибинним божеством, тоді ж вона була помічена одним Темним божеством, і була прийнята як його учень, отримавши титул елітного учня в Хмарному Залі.
Вона також не кинула пошуків людини, яка стоїть за замахами на неї. І ось так тривало до того дня, коли майстер секти Флуоресцентного вітру не влаштував церемонію створення пари для своєї дочки. Тоді Мо Сяньсянь пішла за своїм Майстром, щоб віддати шану. Але тоді вона зрозуміла, що зять майстра секти Флуоресцентного вітру насправді був її чоловіком, якого вона всюди шукала.
Скільки б інтриг і зустрічей зі смертю вона не зазнала з того часу, як потрапила в Божественне Царство, вона ніколи не відчувала себе настільки пригніченою, як тоді, коли побачила невірність свого коханого. Тому, підкоряючись раптовому пориву, вона вихопила меч і кинулася прямо на Сюй Нояня, критикуючи його за невірність. У той же час вона дістала знак кохання, який вони зробили разом, і прилюдно запитала його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...