Частина 270-271

3 0 0
                                    

Не минуло й п'ятнадцяти хвилин, як дівчина прибігла назад від клацання до клацання, і вона вже тягла когось іншого. Ця людина була також дівчиною з незрівнянною красою. Вона була незрівнянна настільки... що виглядала так само, як маленька Цянь.

Незрівнянні красуні-близнюки?

«Молодша сестра, поспішай і подивися на бабусю, вона навіть забула, хто вона така.»

«Я справді не...» я справді не твоя бабуся, гей. Її перебили.

"Не хвилюйся." Інша дівчинка глянула на Чжу Яо, погладила маленьку Цянь і втішила її. «Бабуся просто занадто довго спала глибоким сном і дещо забула. Ми просто повинні погладити її по голові, і вона згадає багато речей досить скоро. Сказавши це, вона з суворим виглядом витягла цеглу.

«...» Що ж сталося з обіцяним погладжуванням по голові? Що трапилося із обіцянкою бути досвідченим у медичному мистецтві? Що ти намагаєшся зробити он з тією цеглою?

«Бабусю, це зовсім не боляче.» Незрівняна красуня номер два підійшла до неї зі щирим поглядом.

Чжу Яо швидко прийняла рішення і схопила дівчину за руку, в якій лежала цегла. «Я твоя бабуся! Я твоя дорога бабуся! Я з головою піду в цю роль, тобі цього достатньо?

"Я так і знала! Маленька Цянь відразу зітхнула з полегшенням. «Бабусю, як ти можеш так жартувати з маленькою Цянь?»

Хе-хе-хе, хе-хе...

Дівчина номер два мовчки тримала цеглу. Зітхнувши, вона тихо пробурмотіла: «Ха-ха, який жаль.»

Що тобі за розчарований вигляд? А що таке жалість? Говори ясніше, гей. Що сталося з обіцянкою та вічною традицією поважати старших та любити молодих?

«Бабусю, молодші сестри всі знають про твоє пробудження і дуже хочуть тебе бачити. Ходімо звідси.» Зі щирим виглядом запропонувала маленька Цянь.

Чжу Яо подивилася на дівчину номер два, яка все ще трималася за цеглу, і мовчки кивнула.

Маленька Цянь радісно тримала її за руку, а дівчинка номер два машинально трималася за іншу. Чжу Яо починало здаватися, що вона схожа на дерев'яного демона, який живе вже тисячу років.

Вийшовши за двері, вони пройшли невеликою доріжкою вздовж двору, і перед її очима виникла площа. На подвір'ї стояли сім дівчаток, які мали такі ж зачіски, одяг, прикраси і навіть обличчя, як маленька Цянь.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now