Частина 188-189

6 1 0
                                    

Юе Гу летів дуже швидко, і вони вже наближалися до стовпа яскравого світла. Проте навколишній краєвид стали ще знайомішим. Тільки побачивши знайоме величезне дерево, Чжу Яо згадала це місце. Хіба не тут мешкає клан Фенікса?

Однак величезне дерево, яке раніше йшло за хмари і торкалося самих небес, зараз було зігнуте та розірване на частини. Тільки половина стовбура дерева все ще стояла прямо, тоді як повітря було насичене піском і пилом, що піднялися внаслідок падіння величезного дерева.

Побачивши цю сцену, і Чжу Яо, і Юе Гу на мить остовпіли.

Парасолькове Дерево клану Фенікса, Драконя Безодня клану Дракона і Підтримуючий Небеса Стовп клану Цілінею були унікальними творіннями цього світу, божественними спорудами, народженими та вирощеними небом та землею. Теоретично, в такому місці, незалежно від розмірів катастрофи, руйнування були б неможливі. Однак прямо перед їхніми поглядами лежало наполовину Парасолькове Дерево, що обрушилося.

Чжу Яо ще більше занепокоїлася. Раніше що це був за землетрус? Щоб насправді досягти таких результатів...

- Давай спершу вирушимо в Павільйон Одкровень, - Юе Гу спохмурнів. Поглянувши на половину Парасолькового Дерева, що залишилася, він полетів прямо до неба. Над хмарами сяяв величезний стовп різнокольорового світла. І в центрі цього стовпа зі світла розташовувалося те саме місце, де вона отримала свою спадщину - Павільйон Одкровень.

Коли вони прибули, Павільйон Одкровень був битком набитий різними Божествами, які раніше за них прилетіли туди. Дракони, Фенікси та Ціліні – всі були тут. Кожен із них, без винятку, дивився на стовп світла, спрямований у небо, і погляди їх були сповнені подиву.

Взявши її із собою, Юе Гу одразу ж опустився у самому центрі.

Натовп спочатку здивувався, а потім почав вітати їх один за одним.

– Вітаю Верховне Божество, – навіть Патріарх Сянь Юй шанобливо вклонилася.

Її погляд упав на Чжу Яо, що стояла поряд з ним, і в ту ж мить її очі трохи посвітлішали. Чжу Яо помахала їй рукою на знак вітання. Потім вона уважно оглянула натовп, що зібрався. Можливо тому, що все трапилося зовсім недавно, хоча на місце прибула більшість членів клану Фенікса, Шао Бая, як і раніше, не було видно. Схоже, він усе ще перебував у Безодні Пустоти.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now