Частина 45-46

14 0 0
                                    

Через якийсь час вони потоваришували. Коли вона пішла працювати у велику компанію, що розробляє онлайн гру, і обійняла керівну посаду в технічній підтримці, він пішов за нею і почав грати в гру, за яку вона відповідала. Він негайно повідомляв їй про всі баги, які знаходив, а вона, своєю чергою, виправляла їх. Чжу Яо завжди вважала, що він був впливовою фігурою в ігровій індустрії, або професійним гравцем через ту майстерність, яку він демонстрував.

Але вони завжди спілкувалися один з одним по інтернету і жодного разу не зустрічалися віч-на-віч. Тепер, коли вона згадала про все це, у неї виникло ще більше питань. Наприклад, був випадок, коли вона намагалася переконати його приєднатися до їхньої команди та працювати разом у технічній підтримці. Він тоді відхилив її пропозицію, посилаючись на те, що не може приєднатися до них.

Не те щоб він не думав про це або не хотів приєднатися. Він просто не міг би цього зробити.

До того ж, вона потрапила в цей світ відразу після того, як погодилася допомогти йому у виправленні помилки. Вона не могла не запідозрити його. Він, напевно, був якоюсь вищою істотою з цього світу, яка затягла її сюди заради виправлення помилок.

А речі, які відбувалися з Сяо І, явно натякали їй на те, що він і є та сама помилка! Вона на якийсь час поринула у глибокі роздуми. Хоча в цьому сні і був обурливий сценарій, проте речі, що відбулися в ньому, збігалися з історією Сяо І. Якщо її здогади були вірні, то він зараз знаходився вже не на ранніх стадіях Ядра душі, а, швидше за все, на пізніх, і того і дивись досягне Парагону.

Вона лише практик стадії Фундаменту, як їй з ним боротися? Чжу Яо почувала себе огидно. Як би ви почували себе, якби після прибуття в інший світ, дізнались, що опинилися у "ворожому таборі"?

І до речі! Уві сні вона, здається, не бачила себе. Наче її взагалі не існувало. Та й майстра з Ван Сюйчжі вона не помітила.

Але вона ж явно існує і навіть вступала в контакт з Сяо І. Можливо, і її поява в цьому світі всього лише випадковість? Через кілька хвилин роздумів на цю тему вона дійшла деяких висновків. Якби її не існувало, доктор Ван не послав би Сюйчжи на проведений божествами відбір учнів, і він не потрапив би в Секту Стародавніх Гір. А оскільки її майстер не зустрів би учня з духовними жилами Блискавки, то, дійшовши Божественної стадії, він би зник зі світу духовного розвитку. І все це – ефект метелика, викликаний її появою у цьому світі.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now