Чесно кажучи, коли Чжу Яо побачила цю квітку з вершини гори, що притулилася до стіни в позі краба, вона відчула, що ця сцена була... несподівано освіжаючою.
- Кхм... Товстун знаходиться прямо попереду, - Чжу Яо кілька разів кашлянула, щосили намагаючись стримати дикий сміх, який так і рвався назовні. Зробивши вигляд, ніби турбується про товстуна, вона побігла вперед, але коли побачила, що досі застрягла між стінами Цзи Даня, то не змогла більше стримуватися.
- Ха-ха-ха-ха... - схоже, тепер до самої смерті при кожній зустрічі з Фен І вона думатиме про неї, як про богина крабів.
Фен І, яка йшла позаду, була вражена. Дивлячись на Цзи Даня, що стояв перед нею, який навіть з місця зрушити не міг, вона ніби знайшла причину, через яку її супутник втратив своє самовладання, і теж нічого не змогла з собою вдіяти, оскільки куточки губ на її холодному обличчі зрадливо зігнулися.
- Молодший брат, перестань уже сміятися з мене, - як і раніше застряг між стінами Цзи Дань теж думав, що був головним винуватцем цього сміху, через що на його обличчі з'явився якийсь натяк на збентеження. - Я вже цілі дві години тут стирчу, покваптесь і виштовхніть звідси свого старшого брата.
Це було по-справжньому чудове непорозуміння.
- Стривайте... Зачекайте хвилинку! Ха-ха-ха-ха... - Що тут зробиш? Вона просто не могла втриматись від сміху.
Фен І похитала головою і, піднявши наповнену духовною енергією долоню, миттєво виштовхнула застрягла Цзи Даня. Він двічі перекинувся на землі, перш ніж нарешті зупинився на місці.
Товстун Цзи Дань не постраждав. Він підвівся, струсив пилюку зі свого тіла, а потім зчепив руки і вклонився:
- Дякую, старша сестро.
- Мм, - Фен І кивнула у відповідь.
Чжу Яо нарешті змогла відсміятися.
- Тоді ходімо, - вона не могла не ставити питання, як там справи у Сяо І. Команда Чжу Яо не зіткнулася з Чень Цзе, проте це не означало, що їм так само пощастило.
- Хвилинку! - раптом нахмурившись, сказала Фен І, і наповнений ненавистю вираз промайнув на її обличчі. - Хтось наближається, це Чень Цзе.
- Добре, нехай приходить! - холодно пирхнув Цзи Дань. Він уже боявся, що не зможе знайти цього Чень Цзе. Тепер же настав час битися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...