Чжу Яо повернулася до того, щоб стати Інь Сінь, її аватаркою Версії 6.0 і Боги все ще існували тільки в легендах. Що ж тоді з драконами, що заповнили небо, та фенікса, якого вона бачила? То були всі ілюзії? Раптом вона відчула, що їй нарешті вдалося перемогти боса, і розробники оголосили про відкат, який мав відбутися за кілька хвилин.
І вона зрозуміла, що мала додаткове пошкодження.
Вона була обмежена божественним мистецтвом, якого навіть майстер ніколи не бачив раніше, не дозволяючи їй залишити сотню миль від Клану флуоресцентного вітру.
Як досвідчена затворниця, вона не соромилася не виходити з дому, але головне, як вона все ж таки мала виконати квест? Так як вона повернулася до того, щоб бути Інь Сінь, тоді цю помилку ще потрібно було виправити. Спочатку вона хотіла прояснити непорозуміння між Мо Сяньсянь та Флуоресцентним Кланом Вітру. Проте сценарій ніколи не розвивався у тому напрямі, який вона передбачала з самого початку. Переворот у Клані флуоресцентного вітру стався набагато раніше, ніж очікувалося. Хоча жодна людина не загинула, це все одно було схоже на те, що могла б зробити Мо Сяньсянь, і навіть гірше.
Несподівано вона була непритомна три місяці, проте чотири фенікси, які знищать Божественне Царство вщент, ще не з'явилися. Чи це означає, що вона ще не провалила квест, і помилка все ще може бути виправлена?
І вона раптово перетворилася на це яйце. Вона ясно пам'ятала кожну деталь цієї нагоди, але тепер, коли вона прокинулася, їй здавалося, що їй просто наснився сон, і Богів все ще не існувало. Їй здавалося, їй не вистачає розуму, щоб зрозуміти все, що відбувається.
Щодо тих питань, які вона не могла зрозуміти, Чжу Яо вирішила... не думати про них.
Після трьох місяців лежання на ліжку їй час було подихати свіжим повітрям.
Однак у той момент, коли вона штовхнула двері, вона відчула, що її знову перенесли в інший світ.
Тремтячими пальцями вона вказала на лужок перед собою. «Майстер... Що це за невідома жива істота, яка виглядає як біла хутряна кулька?»
"Кролик." Юй Янь відповів зі своїм незмінно невиразним поглядом.
"Тоді що це за зелена кулькоподібна штука з крилами на вершині цього дерева?"
"Птах". Юй Ян продовжував відповідати.
"Ця барвиста куля там?"
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...