Печатку Земель Запечатування Диявола було відновлено, і Дияволи знову опинилися там. Однак цього разу втрати, які зазнали Божественні Раси, були дуже важкими. З членів кланів, відправлених охороняти це місце, від вісімдесяти до дев'яноста відсотків загинули, і лише трохи пощастило вижити. Слід згадати, що ті, кому випадала честь охороняти Землі Запечатування Диявола, мали у своїх кланах надзвичайну божественну силу. Ця досконала Дияволами втеча значно послабила Божественні Раси. Якщо таке повториться, їм не пощастить, навіть якщо друк вдасться відновити вчасно.
Чжу Яо використала надто багато своєї божественної енергії. Хоча після цього її енергія дивним чином наповнилася, зрештою, вона їй не належала. Після активації друку та божественна енергія зникла, а вона провалялася непритомна цілих два дні. Прокинувшись, вона зрозуміла, що повернулася у свій солом'яний будиночок у крайніх північних землях.
Чжу Яо трохи хвилювалася через рани Маленького Шостого, тому вирішила попросити у майстра відпустку. Однак, коли вона повернулася, шукаючи його, до парасолькового дерева, то навіть обшукавши все це місце, не змогла виявити і сліду Юе Гу.
Невже це "раптове зникнення" було обов'язковою навичкою для кожного майстра?
Не маючи жодного уявлення про те, куди він міг пропастись, вона могла тільки займатися медитацією та відновлювати свої сили. Коли сонце вже почало опускатися, вона нарешті побачила його постать, що по небі пливе до неї здалеку. За мить він уже з'явився перед нею, і поруч з ним стояла ще одна людина.
- Молодша сестричка, - тим, хто повернувся з ним, був Шао Бай. Ледве приземлившись, він поспішно попрямував до неї, і у виразі його обличчя можна було помітити натяк на занепокоєння. - Чому ти встала? Як ти себе почуваєш? Десь боляче? - Він притягнув її до себе і почав уважно оглядати її тіло.
Чжу Яо стиснула його руку.
- Шао Бай, чому ти прийшов?
Тільки тоді на його губах з'явилася легка усмішка, яка повернула його обличчю знайоме тепло. Простягнувши руку, він пригладив її розпатлане волосся.
– Я тут уже два дні. Ти постраждала, то чому б мені не прийти?
- Зі мною все гаразд, - Чжу Яо з полегшенням усміхнулася йому. - Я просто витратила занадто багато своєї божественної енергії, але одужаю вже через кілька днів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasiПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...