Хуа Лінь щиро хотів взяти в учні юнака на ім'я Бай Чжіюань. Як хороший власник, який любив своїх духовних тварин, і практикуючий напівбог, який зосередився на справі приборкання духовного звіра протягом кількох сотень років, Хуа Лінь не міг встояти перед добрим юнаком, який мав чіпке тіло, схоже на духовну тварину. Йому не терпілося взяти його до себе, і він хотів виховати його належним чином, ретельно навчити... Ех, все це починає звучати дивно?
Що ж до духовних вен, то чорти б їх забрали!
Пройшло вже багато років з того часу, як він зустрів гарний саджанець, здатний так схвилювати його серце. Незважаючи ні на що, він мав взяти його під свою опіку. Для того, щоб це сталося, він не вагаючись зробить щось, навіть якщо це призведе до його вчителя або вчителя його вчителя під опікою.
У будь-якому випадку, будь він майстром, гросмейстером або великим гросмейстером не мало жодного значення. Він відчував, що все ще може сприйняти ці титули під своє крило.
«Даос Юй, хто ж твій учитель? Чому б тобі не покликати свого майстра? Не хвилюйся, я справді добрий господар.» У світі мандрівних практиків він мав дуже великий вплив.
Куточки губ Чжу Яо здригнулися. Якщо я покличу його, то ти труп!
Навіть маленький тиран мовчки відвернувся.
"Мгм, Государ Хуа Лінь, підійди сюди ненадовго." Чжу Яо зітхнула, вона помахала йому руками з потемнілим обличчям, запрошуючи підійти.
"МГМ?" Хуа Лінь був уражений. Може, її щось турбує? Тому він із цікавістю нахилився вперед.
"Послухай, Хуа Лінь ..." Чжу Яо підвела його до кута сцени і поплескала по плечу. В одну мить вона послабила тиск свого напівбога, обмеживши його областю, в якій вони стояли.
Ноги Хуа Ліня затремтіли, і він був близький до того, щоб опуститися навколішки.
Пізня стадія напівбога!
Чжу Яо посміхнулася. "Як ти думаєш, хто може бути моїм учителем?"
«...» Обличчя його стало мертвенно-блідим. Коли серед мандрівних практиків з'явився напівбог пізньої стадії? Ніхто не сказав йому про це!
Ти все ще хочеш зустрітися з моїм учителем?
Він дико замотав головою!
«Хохо... вчитель товариша даоіста має благословення небожителя та тривалість життя неба!»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...