Частина 165-166

4 0 0
                                    

Але коли Чжу Яо підняла ногу і збиралася увійти до зали, вона й подумати не могла, що у великій залі буде такий високий поріг. У той момент, коли її нога піднялася, з ляпасом, вона впала... такою була перша блискуча поява на сцені, про яку вона так довго мріяла, з позою, що лежить на землі, вона успішно привернула загальну увагу.

Чжу Яо відчувала, як усі погляди один за одним концентруються на ній.

У залі миттю запанувала абсолютна тиша.

Це безперечно був нещасний випадок. Чжу Яо незручно підвелася, зобразила кашель і елегантно обтрусила пил з одягу, ніби людина, яка впала миттю раніше, не була нею. Все, будь ласка, забудьте про цю невдалу появу.

- Синь Ер! - Наче діючи проти неї, дешева матуся, яка йшла на два кроки позаду, з занепокоєним виразом на обличчі, підтягла її до себе і оглянула з голови до ніг.

- Як ти? Десь болить? Чому ти бігла так швидко, дитино? Ти впала, так? Я ж казала тобі не бути такою імпульсивною. Ти не забилася?

Слова 'ти впала' ніби гострими лезами одне за одним пронизували серце Чжу Яо.

- Мамо, ми можемо не говорити про це? - Будь ласка, перестань колоти поранене серце.

Лише оглянувши її з голови до ніг, Інь Ши змогла зітхнути з полегшенням, але тоді вона згадала причину, з якої прийшла сюди. Подивившись на зал, її обличчя відразу ж похмуріло, і її велика аура Майстра секти була випущена на повну потужність.

- Що відбувається? - Вона дивилася прямо в центр, де Мо Сяньсянь з сумним виразом на обличчі тримала свій меч, тому її голос несвідомо звучав досить напружено. Якби у вашому будинку з'явився чоловік і здійняв галас, тримаючи в руках меч, будь-хто був би незадоволений, до того ж сьогодні був важливий день весілля її власної дочки.

Під тиском Інь Ши, Мо Сяньсянь помітно зблідла. Все ще міцно стискаючи свій меч, вона навіть не подивилася у бік розгніваної Інь Ши, її метою була Чжу Яо, яка стояла поряд.

- Ти Інь Сінь?

Чжу Яо на мить зблідла, після чого звично підняла руку і привітала її.

- Привіт, приємно познайомитись! - Вона не чекала, що за той короткий час, що не бачила її, Мо Сяньсянь більше не виглядатиме такою тендітною, якою була, коли вперше потрапила до Вищого Царства. Найімовірніше, її нинішня нестримна аура була її справжньою натурою.

Мій учень знов помер?!Where stories live. Discover now