- З якої ви всі секти? І чому на вас полювали практики-єретики? - Запитала Чжу Яо.
Діти подивилися одне на одного. За мить уперед виступила дівчина, яка була найдорослішою і мала найвищий рівень духовного розвитку.
– Дякую, що врятували нас. Ми учні секти Лазурної Меланхолії. Я прожила в секті лише десять років. Сьогодні раптово величезна хвиля практиків-єретиків напала на секту. Майстер секти та старійшини сховали нас тут. А щодо нападу, ми нічого не знаємо.
Чжу Яо спохмурніла. Очевидно, що діти не знали причини нападу.
- Практики-єретики вже пішли, але... - Чжу Яо вагалася, проте, зрештою, все ж таки вирішила розповісти. - Крім вас, інших, хто вижив, немає. Я думаю, ваші майстри вже упокоїлися зі світом.
У той момент, коли Чжу Яо перестала говорити, серед дітей пролунав плач.
- Це жетон майстра секти, - раптом один із учнів вказав на нефритову табличку в руках Чжу Яо.
Інші також помітили це. Очі маленьких ріпок, які до цього були сповнені смутку, миттєво засяяли.
У Чжу Яо з'явилося погане передчуття.
- У неї в руках жетон майстра секти...
- Тоді вона...
- Так, це безперечно вона, інакше, як би вона змогла відкрити формацію?
– Цей учень вітає майстра секти! - найдоросліша серед дітей раптово опустилася навколішки перед Чжу Яо. Коли вона зробила це, немов доміно, за нею стали опускатися на коліна інші діти. Потім вони майже в один голос сказали:
– Цей учень вітає майстра секти!
"Чорт забирай, як вони могли так відразу прийняти це рішення?"
- Ви всі неправильно зрозуміли, - обличчя Чжу Яо потемніло. Вона просто проходила повз, чому вони записали її в майстри секти? - Цю табличку мені дав хтось із вашої секти. Вона була потрібна для вашого порятунку, а не для того, щоб стати майстром секти.
- Жетон майстра секти передається тільки новому майстру, - дитина схвильовано подивився на Чжу Яо, - оскільки майстер секти особисто передав його вам, значить, ви наш новий майстер секти.
Інші діти кивнули. Блискучими очима вони дивилися на неї з обличчями, сповненими очікувань.
Чжу Яо не могла й слова сказати. Чорт забирай, ці пельмешки не намагалися її принизити?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій учень знов помер?!
FantasyПоважний Майстер Юй Янь, найвідоміший майстер у світі духовного розвитку, який прожив шістнадцять тисяч років, нарешті обрав учня. Він старанно вчив її, старанно про неї дбав. Він спостерігав за тим, як вона повільно стає сильнішою, осягаючи закони...