3

2K 336 64
                                    

༒︎𝐕𝐨𝐭 & 𝐂𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭༒︎
✩✩✫✩✩

★★★✵✵★★★------------------------------

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

★★★✵✵★★★
------------------------------

چاوەکانم هێواش هێواش کردەوە بۆ ئەوەی لەگەڵ ئەو تیشکە خۆرە گەشاوەوەی کە لەسەر چاوەکانمە بگونجێم.. بەڵام زۆری نەخایاند چاوەکانم بەفراوانی کرانەوە و هەستامەوە

یانی ئەوە خەوێکی خراپ نەبوو ڕاستی بوو..

دوێنێ شەو بەوهیوایە خەوتم کە لەو کابوسەدا بەئاگا نەیەمەوە.. بەڵام هەموو شتێک ڕاستی بوو.. من بەڕاستی لێرەم لە ماڵی جیۆن جۆنگکووک بووم پیاوێک کە هەر نایناسم..

بەرەو جێگەکە چومەوە و دانیشتم و ڕووم لە پەنجەرەکە کرد ئێستا بینیم کە پەنجەرەکە دەرگەیەکی پێوەیە کە ئەڕوات بەرەو بەڵکۆنێکی فراوان..
بێ جوڵە سەیری دەرەوەم ئەکرد.. تێبینیم کرد کە ئەوە دیمەنەکەی دەرگەی پێشەوەیە.. بە شێوەیەکی ڕوون کانیاوەکەم ئەبینی..

ئاهێکم هەڵکێشاو سەیری دیمەنەکەم ئەکرد.. چاوەکانم داخست و هەوڵم ئەدا کە خۆم ئارامبکەمەوە لەو فرمێسکانەی کە لە ناخمدان..
ئێستا چی بکەم؟
هیچ پاڵنەرێکم نەبوو بۆ ئەوەی بچم بۆ خوێندن.. تەنانەت چۆن بتوانم بەردەوام بم لە خوێندن؟هەست بە شکانێکی زۆر ئەکەم لەو شتەی کە دوێنێ شاهیدی بووم..

دواجار دایکم هاتە مێشکم.. تاکە خێزانەکەم.. پێویستە پەیوەندی پێوە بکەم.. بە خێرایی بەرەو ئەو جانتایە ڕۆشتم کە ماریا هێنابوی.. بە هیوام کە جین مۆبایلەکەمی هێنابێ.. بەڵام نەمدۆزییەوە..

لێدانی لەناکاوی دەرگەکەم وایلێکردم کە باز بدەم.. دەرگەکە کرایەوە و ژنێک سەری خۆی خستە ژورەوە..

"بەیانیت باش شیرینەکەم.. پێویستە بێیتە خوارەوە بۆ ئەوەی لەگەڵ کوڕەکان نانی بەیانی بخۆیت"

ئەوە ماریا بوو..

نەمتوانی هیچ شێک بڵێم هەستم ئەکرد کە دەنگم نەماوە.. ئەو سەرنجی منی دا و بینی کە خەمبارم و بەرەو لام هات..

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐌𝐚𝐳𝐞||𝐤𝐮𝐫𝐝𝐢𝐬𝐡Where stories live. Discover now